چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

مشکلات شهروندان کرجی با بررسی محله ای برطرف می شود

علیرضا رحیمی روز سه شنبه در بازدید  از محله های مختلف منطقه یک شهرداری کرج از جمله محله اسلام آباد افزود: رفع ریشه  ای مشکلات شهروندان در مناطق کم برخوردار و  برقراری عدالت اجتماعی باید هرچه سریع تر در دستور کار قرار بگیرد.

وی در حاشیه این بازدید چهار ساعته که مدیران منطقه یک شهرداری  حضور داشتند ، ضمن شنیدن صحبت های  شهروندان ، جوانان و معتمدین  افزود:  حل و فصل ریشه‌ای مشکلات مردم از اولویت های شورای ششم کرج است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: کلید سرکشی محله گردی در محلات مناطق دهگانه شهرداری کرج زده شده و باید خدمات به صورت هدفمند انجام شود تا  بخشی از مشکلات و دغدغه های شهروندان کاسته شود.
رحیمی، با بیان اینکه سرکشی به مناطق محروم و دیدن مشکلات مردم موجب می‌شود خدمات با صداقت و اعتماد به نفس بالاتری به آنان ارائه شود تصریح کرد: تسهیل تردد در معابر اسلام آباد، روکش آسفالت،پوشش کانال و هم سطح سازی پیاده رو ، قرائت خانه و تملک مسیر رینگ ۳۵ متری،احداث زمین ورزشی چند منظوره ، جدول کشی ،جمع آوری آب های سطحی، ایجاد فضای سبز ، جمع آوری نخاله و ضایعات و روشنایی معابر از جمله مواردی بود که در این بازدید ۱۵دستور کار به سرپرست منطقه و قسمت های ذیربط شهرداری برای رفع مشکل ارجاع شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …