شنبه , 15 اردیبهشت 1403

مسکن مورد نیاز مردم استان البرز با بهترین کیفیت و مصالح احداث شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  امیر جاوید پور در بازدید از پروژه 2800 واحدی مسکن مهرشهر و گرمدره و وضعیت خدمات‌رسانی به شهروندان ساکن در پروژه خانه گستر یکم  بررسی با اشاره به تلاش دولت برای تامین مسکن اظهار داشت:  تامین مسکن برای نیازمندان و دهک‌های پایین جامعه یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است.

وی افزود: این مسکن‌ها  در قالب طرح ملی مسکن به صورت جدی در دستور کار استانداری البرز قرار دارد و جلسات متعددی نیز در این زمینه برگزار شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه کیفیت احداث ساخت مسکن ملی و تامین خدمات مورد نیاز و همچنین ارزیابی کامل از نحوه هزینه ساخت مسکن از جمله موارد مهمی است که باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرار گیرد بیان کرد: مسکن مورد نیاز مردم استان البرز باید با بهترین کیفیت و مصالح احداث شود.

جاویدپور تصریح کرد: تحویل واحدهای مسکونی باکیفیت در طرح مسکن ملی و در خور شأن مردم استان از جمله موارد مهمی است که در تمامی جلسات و بازدیدها مورد تاکید استاندار البرز است که امیدوارم با دقت نظر و همت مسئولان ذی‌ربط شاهد تحقق آن باشیم.

وی یادآور شد: بدون شک توجه به مؤلفه‌های مختلفی از جمله مکان یابی مناسب جهت ساخت واحدهای مسکن ملی، نظارت دقیق بر کیفیت ساخت، استاندارد مصالح و طراحی بنا می‌تواند بسترهای لازم را برای اجرای موفق آن فراهم کرده و سبب رضایتمندی مردم به عنوان بهره برداران واقعی این طرح شود.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …