شنبه , 15 اردیبهشت 1403

جذب بودجه‌های عمرانی سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری کرج کمتر از ۵۰ درصد است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج،   مسعود محمدی در جمع خبرنگاران در مورد اجرای طرح کیف پول الکترونیک و اجرای پایلوت این طرح در کرج، اظهار داشت: این موضوع قرار بود تا قبل از پایان سال به صورت پایلوت اجرایی شود که محقق نشد.

وی با بیان اینکه علی رغم پیگیری‌های شورا اهتمامی در خصوص اجرایی شدن این طرح از سوی شهرداری وجود نداشت، افزود: متاسفانه تذکرات و تاکید شورا برای اجرای طرح کیف پول الکترونیکی بی‌نتیجه مانده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج با بیان اینکه  از زمان شیوع کرونا بسیاری از شهروندان به خاطر نگرانی از انتشار آلودگی ناشی از رد و بدل کردن کرایه سوار تاکسی نمی‌شوند، لازم است اجرای این طرح در دستور کارفوری شهرداری قرار گیرد، گفت: مدیریت شهری در قبال قولی که به شهروندان داده مسئول است و باید هر چه سریع تر این طرح را اجرایی کند.

محمدی  با اشاره به اینکه با اجرای این طرح، دغدغه کمبود پول خرد رانندگان و مسافران هم برای همیشه حل می شود، ادامه داد:باید اهتمام لازم در این زمینه به کار گرفته شود.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر کرج با اشاره  به وضعیت نامناسب جذب بودجه عمرانی شهرداری کرج، گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، میزان جذب بودجه‌های عمرانی سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری تا  22 اسفندماه کمتر از 50 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی نیازمند جذب اعتبار در موعد مناسب هستیم، اضافه کرد: سازمان‌ها ومعاونت‌ها باید در جذب اعتبارات عمرانی خود اهتمام بیشتری داشته باشند تا اهداف پیش بینی شده در خصوص بهره برداری از پروژه‌های عمرانی در بازه زمانی مشخص شده محقق شود.

رییس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر کرج در ادامه به گلایه مکرر شهروندان در خصوص بد عهدی یکی از شرکت‌های پیمانکار در عمل به تعهداتش در اراضی کیانمهر گفت : این شرکت شهرک ساز سالهاست که به بهانه‌های مختلف از عمل  به تعهدات خود سرباز زده است.

وی تاکید کرد: این شرکت حتی در خصوص متراژ اراضی‌ای که بنا بود به شهرداری واگذار کند هم به درستی عمل نکرده و در این خصوص حوزه حقوقی و املاک باید با حساسیت بیشتری ورود کند.

انتهای پیام/ی

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …