شنبه , 15 اردیبهشت 1403

مسابقه کتابخوانی «بی پرده با حجاب» در البرز به اجرا درآمد

لیلا اکبری روز دوشنبه همزمان با روز ۲۱ تیرماه مصادف با روز ملی «عفاف و حجاب» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کتاب «بی پرده با حجاب» نوشته نعیمه اسلام لو و آزاده اکبری می باشد که در این کتاب به کاربردی ترین شبهات و چالش های روز در حوزه عفاف و حجاب پرداخته شده است.

وی اظهار داشت: این مسابقه با حضور ۱۷۰ نفر از خواهران مبلغه که در سامانه تخصصی آموزشی مبلغین و مبلغات سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان «مبشران» برگزار شده است.

وی در ادامه به اعلام دیگر برنامه های هفته عفاف و حجاب و روز ملی عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: جشنواره ملی «حرف آورد» یکی از برنامه هایی است که در البرز همراه با دیگر استان های کشور در ۲ مرحله برگزار شده به طوریکه مرحله اول آن ازابتدای اردیبهشت ماه تا پایان خرداد ماه جاری اجرا شده است.

اکبری هدف از برگزاری این جشنواره را فعال کردن بانوان سخنور در فضای مجازی عنوان کرد و افزود: برای شرکت در این جشنواره هر یک از بانوان علاقمند، موضوعی را به دلخواه انتخاب و طی یک تا ۲ دقیقه پادکست صوتی یا کلیپ تصویری از خودشان در رابطه با آن موضوع تهیه و برای ما ارسال می کنند.

وی ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره بایستی موضوعات مثبت را انتخاب و با بیان حرف های مثبت و سازنده به منظور شادکردن دل مخاطبان اقدام کنند که در مرحله اول این جشنواره یک هزار و ۴۵ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی ارسال شده است.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه آثار ارسالی در کانال حرف آورد در شبکه های اجتماعی ایتا و اینستاگرام بارگذاری شده، اظهارداشت: مرحله دوم این جشنواره نیز از اول تیرماه جاری با عنوان عفاف و حجاب آغاز شده که در این مرحله بانوان فعال و تاثیرگذار کلیپ ها و پادکست هایی را در حوزه عفاف و حجاب برای دبیرخانه جشنواره ارسال می کنند.

وی گفت: در این مرحله از جشنواره تلاش است تا رابطین و بانوان شاخص فعال در حوزه عفاف و حجاب شناسایی و کلیپ های را از آنان تهیه کنیم.

اکبری افزود: آیین پایانی و تجلیل از آثار برتر جشنواره حرف آورد روز چهارشنبه ۲۴ تیرماه در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر با تقدیر از ۳۶ اثر برتر برگزار می شود.

برگزاری همایش پیوند نیکو

اکبری یکی دیگر از برنامه های هفته عفاف و حجاب را برگزاری همایش «پیوند نیکو» در روز دوشنبه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و تصریح کرد: این مراسم که ویژه بانوان است در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر برگزار می شود.

وی گفت: مادرانی که پسران و دخترانی در سن ازدواج داشته و نیز دختران در آستانه ازدواج می توانند در این همایش شرکت کنند.

۱۹ تا ۲۵ تیرماه هر سال به عنوان هفته عفاف و حجاب در تقویم جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …