یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

مدیر کل ارشاد: شهرستان باوی خطه ای فرهنگ خیز است

به گزارش ایرنا محمد جوروند در اولین جشنواره تکریم و پاسداشت یاد و خاطره مفاخر شعر و ادب شهرستان باوی  در روستای “وهبیه” این شهرستان اظهار داشت:  بدون تردید شاعران حوزه اجتماعی ، تلاش در راستای حفظ ، ثبت و بسط سنت های متعالی و مفاهیم بلند انسانی و همچنین پاسداشت فرهنگ متعالی اهل بیت( ع)  برای ارتقا فرهنگ جامعه بسیار موثر هستند.

وی افزود : موهبت شعر نوعی الهام است که خداوند به بندگان خاص خود عطا کرده است و شاعران تاثیرگذارترین افراد در جامعه و عامل مهم تقویت پیوند و انسجام اجتماعی می باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه گفت : مدتی پیش  جلسه انجمن مفاخر این منطقه در اداره کل ارشاد خوزستان با حضور جمعی از بزرگان استان برگزار شد که تاکید کردم باید برنامه ریزی ها و رویکردها در جهتی باشد که این جشنواره به عنوان یک رخداد در تقویم فرهنگی شهرستان و استان ثبت و استمرار یابد و ما از هیچ حمایتی در راستای تداوم این جریان فرهنگی موثر دریغ نخواهیم کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت : حضور پرشور مردم شهرستان در این جشنواره نشان از درک عمیق فرهنگی ساکنان این خطه و گام بزرگی در جهت پاسداشت و تجلیل از کارهای ماندگار و آثار غنی مفاخر شعر و ادب شهرستان باوی و ملاثانی می باشد.

اولین جشنواره تکریم و پاسداشت یاد و خاطره مفاخر شعر و ادب شهرستان باوی در روستای “وهبیه” دهستان عنافجه ملاثانی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم بویژه فعالان فرهنگی – اجتماعی، بزرگان قبایل ، هنرمندان و مدیران دستگاه هایی اجرایی برگزار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …