پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

مدیرکل بنیاد شهید: موانع خدمات دهی به ایثارگران البرز برداشته شود

سلیمان رستمیان روز دوشنبه در نشست با نمایندگان ایثارگران در ادارات استان البرز ، افزود: بر اساس بررسی ها برخی از دستگاه های اجرایی از روی غفلت توجهی به خدمات دهی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ندارند که این مهم ازسوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران رصد می شود.

وی ادامه داد: توجه به امور مختلف ایثارگران باید از سوی دستگاه های اجرایی به جد دنبال شود و با هر نوع سهل انگاری دراین زمینه برخورد می شود.

رستمیان گفت: رسیدگی به امور ایثارگران به صورت مستمر مورد پیگیری قرار می گیرد و نمایندگان ایثارگران باید هرنوع مانع و مشکلی را در این زمینه اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: ۲۰ درصد از بودجه فرهنگی همه دستگاه های اجرایی مربوط به ایثارگران است و در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای مجموعه ایثارگری اگر دستگاهی توانایی ندارد باید اطلاع رسانی داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان داشت: باید از خودگذشتگی، فتوت و جوانمردی را در جامعه ترویج کنیم و  بهترین الگو و اسوه برای ترویج این سیره و روش رفتار شهدا است.

استان البرز بیش از  پنج هزار و ۲۵۰شهید تقدیم کشور،  انقلاب و اسلام کرده است. 

درنشست نمایندگان ایثارگران درادارات استان البرز با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص تبدیل وضعیت ، خدمات درمانی ، رفاهی ، استخدامی ، برگزاری یادواره شهدا ، بیمه ، بازنشستگی خانواده های شهدا و ایثارگران این استان گزارش هایی ارایه و روند اجرایی اقدامات دراین زمینه مورد بررسی قرار گرفت. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …