سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

محور هشتگرد-طالقان همچنان بسته است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: عملیات اصلاح و زیباسازی تونل پنج محور کرج- چالوس در حال انجام است.

محور هشتگرد-طالقان همچنان بسته استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، علی زندی فر با اشاره به این که محور هشتگرد – طالقان هنوز بازگشایی نشده، گفت: تمام دستگاه‌های مربوطه اذعان دارند، برخی قسمت‌های این مسیر به ویژه محدوده تونل برای تردد در فصل زمستان از ایمنی کافی برخوردار نیست.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز: برودت هوا و بارش‌های زمستانی باعث می‌شود این مسیر دچار یخ زدگی و لغزندگی شود که همین تردد خودرو‌ها را سخت می‌کند.

او افزود: با تاکید استاندار البرز بنا شد در اسرع وقت پایگاه هلال احمر و اورژانس در این مسیر ایجاد شود و مخابرات هم نسبت به نصب دکل مخابراتی اقدام کند تا در شرایط بروز حادثه امکان ارائه خدمات مناسب ایجاد شود.

زندی فر اضافه کرد: البته راهداری و راه و شهرسازی هم موظف شده‌اند ضعف‌های زیرساختی این محور را برطرف کنند تا شرایط تردد ایمن مسافران فراهم شود.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با توجه به گلایه مردم از وضعیت نامناسب تونل پنج محور کرج- چالوس که این محور به صورت پایلوت عملیات اصلاح و زیباسازی تونل پنج در حال انجام است و اگر بازخورد مثبتی داشته باشد، برای سایر تونل‌ها هم اجرایی می‌شود.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج – چالوس در حوزه استان مازندران و نیمی در حوزه استان البرز است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …