شنبه , 8 اردیبهشت 1403

محرومیت زدایی؛ مهم ترین هدف دولت

امام جمعه کرج:

آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج گفت: هدف دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار مختلف مردم است.

هدف دولت محرومیت زدایی استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، امام جمعه کرج، گفت: مسیر حرکت دولت در راستای کمک به مستضعفان است و به همین منظور تصمیمات مناسبی برای البرز گرفته شد.

آیت الله حسینی همدانی افزود: البته به دلیل عقب ماندگی و خسارات مختلف در استان شاید این تعداد مصوبات و طرح‌های اجرایی خیلی چشمگیر نباشد.

به گفته نماینده، ولی فقیه در البرز: هدف دولت محرومیت زدایی و کمک به اقشار مختلف مردم است.

او افزود: اگر چه هستند کسانی که با کمک عوامل خود نمی‌خواهند خدمتگزاری دولت خوب دیده شود.

آیت اله حسینی همدانی گفت: برجام درس‌های زیادی برای مردم و دولتمردان به دنبال داشته است مردم به دشمن بی اعتمادتر شده اند و مقاوم‌تر از گذشته در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادگی می‌کنند.

او افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب مقاوم‌تر و مصمم‌تر هستند و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و توسعه در علم و فناوری پیش خواهند رفت.

امام جمعه گفت: روحانیت اصیل از ابتدا تا کنون پشتیبان قرآن و عترت بوده و در هیچ عرصه‌ای کوتاهی نکرده و در این راه به شهادت هم رسیده اند.

امام جمعه کرج با اشاره به سالروز شهادت شهید آوینی گفت: هنر و رسانه بهترین ابزار برای انتقال ارزش هااست مثل حمایت از مستضعفان و استکبار ستیزی که شهید آوینی به زیبایی توانست تعهد هنری خود را انجام دهد.

به گفته آیت الله حسینی همدانی: شهید آوینی هم هنرمند انقلابی بود و هم هنرش انقلابی بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …