سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

رئیس بهزیستی کشور: از ظرفیت‌های استانی در رفع آسیب‌های امروزی بهره‌گیری شود

به گزارش ایرنا، علی‌محمد قادری شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری بهزیستی استان سمنان در سالن جلسات این اداره کل گفت: همه کارکنان مجموعه بهزیستی از سالهای گذشته تا کنون بدون وقفه در حال انجام ماموریت هستند، ولی آنچه که مهم است داشتن انگیزه در هر سمت و مسئولیت است. 

وی با اشاره به اینکه توفیق خدمت در سازمان حمایتی بهزیستی را باید قدردان بود و این خدمت باید با عشق عجین باشد، بیان کرد: اعتقاد قلبی و باور کارکنان در سازمان بهزیستی نشاندن لبخند رضایت بر روی لب های جامعه هدف است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور هدف از سفرهای استانی خود را دریافت ایده های برتر و نو در عرصه خدمت رسانی به جامعه هدف بر شمرد و اظهار داشت: باید در سازمان بهزیستی شایسته سالاری ایجاد شود تا بازخورد آن در رضایتمندی از خدمات منعکس شود و به مددجویان تحت حمایت مشهود باشد. 

وی ادامه داد: همه کارکنان و کارشناسان در اقصی نقاط کشور در سازمان بهزیستی ابداعات نوآورانه و پیشنهادات سازنده خود را در پیشبرد اهداف سازمان بیان کنند.

قادری با بیان این که برخی از فعالیت های سازمان بهزیستی با همراهی و همکاری و در قالب کمیته مشترک اجرایی می شود، بر ساماندهی معتادان متجاهر طبق ماده ۱۶ تاکید کرد. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: کارکنان سازمان بهزیستی همواره با رعایت تکریم انسانی این نگاه را به جامعه هدف خود منتقل می کنند.

 بهزیستی استان سمنان بیش از ١٣ هزار مددجوی حوزه توانبخشی را تحت حمایت دارد و بیش از ۲۰۰ فرزند بدون سرپرست و یا فاقد سرپرست موثر در ۱۰ خانه شبانه روزی خدمات حمایتی و مراقبتی خدمت دریافت می‌کنند. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …