جمعه , 7 اردیبهشت 1403

لزوم نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی البرز از سوی شهرداری‌ها 

به گزارش خبرنگار مهر، احمد افضلی صبح دوشنبه در دومین جلسه ساماندهی مراکز معاینه فنی استان البرز اظهار داشت: در حال حاضر در سطح استان البرز ۲۰ مرکز معاینه فنی خودروی سبک و ۳ مرکز معاینه فنی خودروی سنگین فعال است که عملکرد آنها باید بر اساس شاخص‌های کیفی توسط شهرداری‌ها رصد شود.

وی افزود: در شهرستان‌های طالقان، گلسار و آسارا و شهر جدید مهستان مرکز معاینه فنی وجود ندارد که با توجه به اهمیت موضوع باید در دستور کار قرار گیرد.

به گفته سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ارسال گزارش از سوی اتحادیه ناوگان حمل و نقل همگانی کشور به منظور رصد عملکرد و اقدامات مراکز معاینه فنی استان از جمله انتظارات معاونت عمرانی استانداری است که انتظار می‌رود به صورت ماهیانه ارسال شود.

این مسئول ادامه داد: ارسال گزارش از سوی اتحادیه مربوطه می‌تواند موجب بررسی تخلفات احتمالی و کیفی سازی شاخص‌های مورد نظر باشد که در نهایت به ارتقای خدمات کیفی به مردم می‌انجامد.

گفتنی است بروزرسانی دستگاه‌های مراکز معاینه فنی استان از دیگر موضوعاتی بود که از سوی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …