جمعه , 10 فروردین 1403

لایحه ۵۱۸۳ میلیاردی شهرداری کرج تقدیم شورا شد

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی قاسمپور در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تقدیم دفترچه پیشنهادی بودجه سال آینده در این جلسه از برگزاری مستمر جلسات کمیسیون تلفیق در هفته آتی به منظور بررسی بودجه پیشنهادی خبر داد.

سخنگوی شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه بودجه ارائه شده توسط شهرداری پیش‌بینی و پیشنهادی است اما باید با علم و منطق همراه باشد افزود: تلاش خواهیم کرد ظرف مدت دو تا سه هفته بودجه پیشنهادی را بررسی و مصوبه را در موعد قانونی در اختیار فرمانداری و سپس شهرداری کلانشهر قرار دهیم.

وی ارسال به موقع بودجه مصوب به شهرداری را عاملی عنوان کرد که از هر گونه کم کاری یا بهانه جویی برای عدم انجام مسئولیت‌ها و فعالیت های شهرداری جلوگیری می کند.

قاسم‌پور تصریح کرد: شهرداری کرج موظف است به محض دریافت مصوبه بودجه، مقدمات لازم برای تنظیم قراردادها و مناقصات در سال 1401 را آغاز کند

سخنگوی شورای شهر کرج به مصوبات و مباحث مطرح شده در سی و ششمین جلسه شورا پرداخت و اذعان کرد: در این جلسه پس از نطق ناطقان و قرائت نامه‌های فرمانداری، درباره مصوبات کمیسیون برنامه و بودجه در دو حوزه: عوارض سال آتی و قیمت منطقه بندی که از ابتدای سال جدید ملاک عمل شهرداری قرار خواهد گرفت، بحث و رای گیری شد.

وی عنوان کرد: پس از طرح نظرات اعضای شورا در خصوص مصوبات  کمیسیون، پیشنهاد شهرداری در قیمت منطقه بندی با اصلاح کاهش پنج درصدی در پهنه آ، هشت درصدی در پهنه ب، 10 درصدی در پهنه جیم و 20 درصدی در پهنه دال به تصویب رسید.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه عوارض تجاری پیشنهاد شهرداری کرج با افزایش 20 درصد نسبت به سال گذشته مصوب شد که این مصوبات پس از تایید در کمیته انطباق فرمانداری، به شهرداری کرج ابلاغ می شود.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …