یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

فیلم “رهایی” از مهاباد به جشنواره بین المللی فیلم کشور هند راه یافت

رحیم بایزیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم کوتاه داستانی “رهایی”  با مدت زمان ۱۶ دقیقه به نویسندگی “رامین رسولی آذر و هدایت گلجبینی” از هنرمندان فیلم ساز انجمن سینمای این شهرستان تولید شده است.

وی ادامه داد: موضوع فیلم در خصوص پدیده های مرموز فضایی است که بخشی از دنیا توسط حمله موجودات فضایی نابود شده و تعداد محدودی از مردم نجات یافته اند.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد اظهار داشت: “امین دانش ” و “هدایت گلجبینی” بازیگر این فیلم بوده و کارگردانی، تصویر و تدوین این فیلم برعهده “رامین رسولی آذر” بوده است.

بایزیدی بیان کرد: این اولین تجربه این کارگردان جوان مهابادی بوده و او فارغ التحصیل دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوانان به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، جشنواره بین المللی فیلم کوتاه ” Cineaste international film festival” در پایتخت کشور هندوستان از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ آذر ماه برگزار می شود.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین و عکاسی آموزش دیده‌اند و هم‌اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …