سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

فرهنگیان البرز همیشه پای ثابت برگزاری انتخابات هستند

سالار قاسمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۵۰۰ شعبه اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی استان البرز در مدارس استان البرز مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶ هزار فرهنگی البرز در برگزاری این دوره از انتخابات مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: امروز فرهنگیان و رأی اولی های استان برای لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب به میدان انتخابات آمده اند.

قاسمی  بیان داشت: فرهنگیان و دانش آموزان ایران کوچک یکبار دیگر در همایش ملی انتخابات شرکت می کنند تا در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

وی از فرهنگیان به عنوان یکی از بزرگترین اقشار موثر در انتخابات ۲۸ خردادماه یاد کرد و افزود: فرهنگیان با برگزاری نشست های روشنگری در بستر شاد و سایر پیام رسان ها خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شدند.

قاسمی تصریح کرد: دانش آموزان رأی اولی استان البرز هم برای اولین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می‌شوند و در این دوره از انتخابات شاهد حضور دانش آموزان پایه دوازدهم در پای صندوق‌های رأی استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه عاشقان و دوستداران انقلاب و ایران اسلامی است که با همبستگی و همدلی پای آرمان های امام راحل و انقلاب و شهدا بایستند و بار دیگر در انتخابات با مشارکت حداکثری به تکلیف خود عمل کنند.

قاسمی  ادامه داد: امروز همه فرهنگیان و رأی اولی های استان البرز در انتخابات ۲۸ خرداد حاضر می شوند تا یک بار دیگر با حضور پرشور در پای صندوق های رأی بر اقتدار کشورمان در همه عرصه ها بیافزایند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: مردم نیز با آگاهی به نقش مهم انتخابات در حل مسایل داخلی و حضور  ایران در تصمیم گیری های منطقه ای و  بین المللی، با حضور حداکثری خود در این دوره همانند گذشته تمامی نقشه دشمنان را که همواره در آستانه برگزاری انتخابات برطبل ناامیدی می کوبند، نقش برآب  کنند.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال مشارکت پایین مردم است از این رو انتظارمی رود مردم قدرشناس دراین دوره مهم از انتخابات حماسه ای بزرگ خلق کنند تا دشمنان دلسرد شوند.

قاسمی تاکید کرد: انتخابات در نظام اسلامی مظهر اراده ملت ایران برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود است که دراین همایش ملی همه باید شرکت کنیم.

استان البرز ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته و همچنین ۶۳ هزار رأی اولی دارد.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر بوده که یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۳۱۴  شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار آرای مردم استان  البرز را  برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمع آوری می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …