شنبه , 15 اردیبهشت 1403

فرایند سرمایه گذاری صاحبان صنایع در پیام البرز تسهیل می شود  

نادر ثناگو مطلق روز چهارشنبه در نشست مشترک با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز افزود: هم اکنون منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان قطب صنعتی استان توانسته با تامین زیر ساخت های مناسب  بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی  درحوزه های مختلف فعال نماید. 

 وی همچنین به موضوع احیا واحد های راکد و نیمه راکد تولیدی در این منطقه نیز اشاره کرد و گفت : در راستای از بین بردن موانع پیش پای صنعتگران و همچنین بازگشت این واحد های نیمه فعال به چرخه تولید اقداماتی در این منطقه انجام شده است . 

ثناگو مطلق اضافه کرد : طی سال گذشته  حدود ۱۰ واحد در این منطقه با اقدامات صورت گرفته که بنا به دلایل مختلفی نیمه فعال شده بودند به چرخه تولید بازگشتند همچنین با فعالیت دوباره  این واحدها زمینه اشتغالزایی بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شد. 

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام تاکید کرد : تسهیل و تسریع در روند سرمایه گذاری فعالان اقتصادی امری است که باید در کشور به عنوان یک اصل در نظر گرفته شود تا با حمایت از این بخش بتوانیم شاهد رونق تولید و اشتغال در کشور باشیم .

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به‌وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می‌شود. فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می‌کند، ضمن اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در آن مستقر شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …