سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

عدم رعایت نکات بهداشتی خسارات جبران ناپذیری را به همراه دارد

عزیزاله شهبازی شامگاه شنبه در نشست استانی کرونا البرز افزود:جان و سلامت تک تک افراد برای ما اهمیت دارد و باید تمامی امکانات و ظرفیت های بیمارستان ها و مراکز درمانی برای ارایه خدمات به بیماران کرونایی یاری رسان باشند.

 وی ادامه داد: اکنون در موج پنجم شیوع کرونا قرار داریم و به گفته سخنگوی  ستاد مقابله با کرونا، البرز در راستای کنترل و مدیریت این موج خوب عمل کرده است.

شهبازی با قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان، ادامه داد: طبق اظهارات رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز، ظرف ۲۰ روز گذشته ۴۰ هزار واکسن در البرز تزریق شده و اعلام کردند که مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: باید دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به جد رعایت شود چراکه عدم رعایت این اصول تبعات و خسارات جبران ناپذیری را همراه دارد.

استاندا البرز افزود: واکسیناسیون باید با جدیت ادامه داشته باشد و ضرورت دارد فرمانداران در شهرستان ها نسبت به اتخاذ تدابیر لازم و فراهم کردن امکانات، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی گفت:صنوف استان همواره همراه ستاد مقابله با کرونا بوده اند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در بیشتر مواقع کرده اند و انتظار می رود نظارت در این حوزه بیشتر باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …