پنجشنبه , 9 فروردین 1403

عامل انتشار تصاویر خالکوبی شیطان پرستی در کرج دستگیر شد

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس،سرهنگ  محمد معظمی گودرزی اظهار داشت : در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس امنیت عمومی استان ، مرد ۳۷ ساله ای که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی برای بانوان و آقایان می کرد در یکی از مناطق شهرستان کرج مورد شناسایی قرار گرفت.
وی  افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و جمع آوری مستندات لازم ، محل اختفای متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و پلیس امنیت عمومی استان منتقل شد.

 گودرزی بیان داشت: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیسی ، به جرم خود مبنی بر به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی اعتراف، که در این خصوص محتوای مربوطه از صفحه این فرد حذف و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰ نفر از افرادی که اقدام به انتشار محتوای مجرمانه در فضای مجاری می کنند در استان البرز دستگیر شده اند و صفحات این افراد حذف یا مسدود شده است، بیان داشت: پلیس ذره ای با مجرمان تعارف ندارد و برابر قانون با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.
وی  گفت: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، مراتب را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …