جمعه , 7 اردیبهشت 1403

حدود ۶ هزار وسیله نقلیه دودزا روزانه در البرز جریمه می شوند

سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش آلایندها طی روزهای آینده رانندگان وسایل نقلیه نسبت به رفع نواقص فنی وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد:  براین اساس ورود خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی به معابر درون شهری به دلیل افزایش آلایندگی در استان البرز ممنوع است.

وی از مردم خواست تا حد ممکن از هر گونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود، خودداری کنند و از خروج غیرضروری از منازل و فعالیت های طولانی مدت  یا سنگین اجتناب ورزند.

رحمتی پورافزود: خودروهای شخصی  که عمر تولید آن ها کمتر از چهار سال باشد نیازی به معاینه فنی ندارند اما بالای چهارسال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.

وی گفت: همچنین خودروهای عمومی که عمر ساخت  آن ها از یک سال گذشته باشد باید برای دریافت معاینه فنی اقدام کنند.

وی بیان داشت: با توجه به وضعیت هوای استان البرز انتظار می رود شهروندان نسبت به انجام معاینه فنی خودروهای خود و رفع نواقص فنی آنها اقدام کنند.
 سرپرست پلیس راهور البرز افزود: اکنون ۱۱ مرکز معاینه فنی خودرو در استان البرز فعال است که از این تعداد یک مرکز در شهرستان ساوجبلاغ، سه مرکز در نظرآباد و بقیه در کرج قرار دارند که مردم می توانند برای معاینه فنی خودروهای خود به این مراکز مراجعه کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …