یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

ظرفیت های صنعت اسب شهرستان های غرب استان البرز مورد استفاده قرار گیرد 

علی حدادی روز شنبه درآیین افتتاح یک باشگاه سوارکاری در نظرآباد  افزود: شهرستان های غرب استان البرز شامل ساوجبلاغ ، چهارباغ ،طالقان و نظرآباد دارای ظرفیت های قابل توجه در پرورش ، تولید و اصلاح نژاد اسب است که این مهم هرچه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات امروز کشور اشتغالزایی است که صنعت اسب سهم بسزایی در اشتغالزایی دارد و باید از این ظرفیت هرچه بیشتر بهره برد.
نماینده مردم طالقان، نظراباد، ساوجبلاغ و چهارباغ تاکید کرد: جذب نیرو در بخش های اشتغالزایی باید از بومی باشد تا صرفه اقتصادی بیشتر داشته باشیم . 
وی یادآورشد: سرمایه گذاری که امروز درشهرستان نظرآباد شاهد هستیم برای اشتغال قابل توجه است اما نباید از ثبات اشتغال با برنامه ریزی و دقت نظر هرچه بیشتر غافل شد.
حدادی بیان داشت: با توجه به ظرفیت های قابل توجه صنعت اسب در شهرستان های غرب استان البرز می توان باشگاهی را برای برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی تهیه داشت.
وی ادمه داد: حمایت همه جانبه از سوی مجلس شورای اسلامی در طرح های اشتغالزایی به ویژه در صنعت اسب صورت می گیرد و بخش خصوصی هم خوشبختانه سرمایه گذاری خوبی دراین زمینه دارد.
درغرب استان البرز شامل شهرستان های ساوجبلاغ، نظراباد ،طالقان و چهارباغ ۷۵ باشگاه سوارکاری اسب فعال است که این تعداد ۷۰ درصد باشگاه های سوارکاری استان را تشکیل می دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …