دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

طارمی مرد اول پورتو مقابل استوریل پرایا

به گزارش ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ پرتغال، تیم فوتبال پورتو در ورزشگاه آنتونیو کویلرا به مصاف استوریل پرایا رفت و موفق شد با نتیجه سه بر دو میزبانش را شکست دهد.

پورتو در این دیدار دنبال این بود که بتواند با سه امتیاز صدرنشینی را حفظ کند. از طرفی استوریل که در رده پنجم جدول حضور داشت، در تلاش بود تا با استفاده سه امتیاز خانگی این دیدار فاصله خود را با تیم‌های مدعی کمتر کند.

با این حال این پورتو بود با درخشش مهدی طارمی ستاره ایرانی خود موفق شد گلزنی کند.

در شرایطی که میزبان در این دیدار با دو گل در نیمه نخست به برتری رسیده بود اما این یاران طارمی بودند که توانستند کامبک رویایی داشته باشند و سه بار دروازه میزبان را در نیمه دوم باز کنند.

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو که پس از مدتها روند گلزنی‌ خود را از سر گرفته در این دیدار در دقیق ۴۹ گلزنی کرد تا اختلاف به حداقل برسد.

در شرایطی که بازی رو به اتمام بود در دقیقه ۸۵ لوییز دیاز روی پاس ژارمی گل دوم پورتو را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و سرانجام فرانسیسکو کونسیسائو فرزند سرمربی پورتو ناجی پدر شد و در دقیقه ۹۰ گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا کامبک پورتو به بهترین شکل تکمیل شده باشد.

پورتو با این برتری ۴۷ امتیازی شد و بالاتر از اسپوریتنگ در صدر جدول ماند.استوریل هم با ۲۵ امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …