یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

باند سرقت منزل در “فردیس” منهدم شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  سرهنگ محمد نادر بیگی در این زمینه اظهار داشت : در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در سطح شهر موضوع به  صورت ویژه در دستور کار تیم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی منازل سرقت شده مشخص شد، سارقین با استفاده ازکلید به منازل ورود کرده و اقدام به سرقت وسایل منزل به خصوص طلاجات و وجه نقد می کردند.

 رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی مامورین پلیس آگاهی، سرانجام محل اختفای سارقین در فردیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، 3 نفر از متهمین که 9 دارای سوابق متعدد سرقت نیز بودند در یک عملیات غافلگیرانه دستگیرو به اداره پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی با بیان این که متهمین به 35 فقره سرقت به ارزش تقریبی 20میلیارد ریال اعتراف کرده اند گفت : تاکنون 29 نفر از شکات و مالباختگان شناسایی شده اند که تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که سارقان پس از سرقت، اموال مسروقه را در بازار به فروش می‌رساندند، گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخران نیز ادامه دارد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست به هشدارهای پلیسی توجه کرده و از از نگهداری وجه نقد و اشیاء با ارزش همچون طلاجات در منزل خودداری کنند و با نصب دوربین و دزدگیر های مطمئن ایمنی منازل خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …