پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

سهمیه آرد نانوایان متخلف در البرز کاهش می یابد

رامین ربیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون  هیچ مصوبه ای  درخصوص  افزایش قیمت نان در استان البرز اعلام نشده است.

وی اظهار داشت: در واقع باید قیمت نان  کارشناسی فنی شود و کارشناسی فنی مستلزم اطلاعاتی است که اتحادیه ها و برخی دستگاهها ارائه می دهند.

ربیعی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز  نظرات کارشناسی برخی دستگاه ها را اخذ کرده  و منتظر ارائه اطلاعات از سوی اتحادیه نانوایان استان هستیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: اتحادیه نانوایی ها باید در خصوص حقوق و دستمزد نانوایان اطلاعات موثق به سازمان صنعت ، معدن و تجارت ارائه کند.

ربیعی افزود: افزایش قیمت نرخ نان توسط برخی  نانوایان غیر قانونی و تخلف است و مدیران شهرستانی و استان البرز با افزایش قیمت نان برخورد می کنند.

وی  گفت: قرار شد در کارگروه آرد و نان استان البرز هر کدام از نانوایان که تعداد تخلفات آنها بیش از سه بار باشد در این کارگروه سهیمه  آرد آن کاهش یابد.

ربیعی بیان داشت:  از مردم انتظار می رود  در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و مسوولان ذیربط را در جریان امور قرار دهند.

حدود یک هزار و ۷۵۳ واحد نانوایی یارانه ای و ۶۴۱ واحد نانوایی نیمه یارانه ای در استان البرز وجود دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …