جمعه , 14 اردیبهشت 1403

سرمربی تیم هوادار: بازی بسیار سختی مقابل آلومینیوم در پیش داریم

رضا عنایتی روز سه شنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی هوادار تهران و آلومینیوم اراک که روز سه شنبه در هیات فوتبال البرز برگزار شد، افزود: به همین منظور ما باید تمام توان خود را به کار گرفته تا بتوانیم از این بازی امتیاز گرفته چرا که شرایطمان در جدول خوب نیست.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بازیکنان ما هنوز تجربه لیگ برتر را ندارند و در موقعیت های حساس ما یک مقداری شرایطمان تغییر و بازی را واگذار کردیم که امیدواریم از فردا تمام توان خود را به کار گرفته تا بتوانیم نتایج را تغییر بدهیم.

عنایتی گفت: مطمئن هستم که با وجود این بازیکنان که در پنج هفته گذشته تجربه خوبی را به دست آورده اند از فردا بتوانیم با تلاش بازیکنان شرایط بهتری را جدول برای خودمان رقم زده و امتیازات را جمع آوری تا بتوانیم به هدفمان که ماندن در لیگ برتر است برسیم.

وی ادامه داد: بارها و بارها بیان کرده ام که از تیم هوادار و مجموعه مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد و تلاش خود را خواهیم کرد تا نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم هوادار تهران در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت تیم اشاره  کرد و افزود: تمام کارشناسان در خصوص تیم صحبت می کنند ولی اینکه نتیجه ای کسب نکنیم شاید زحمات خیلی به چشم نیاید، تلاش مان را می کنیم تا در کنار خوب بازی کردن بتوانیم نتیجه نیز گرفته و کارهایی که در تمرین انجام می دهیم به بازی بیاوریم.

عنایتی با اشاره به جذب ۲ بازیکن جدید برای این تیم گفت: بازیکنانی که از ابتدای فصل با ما بودند شرایط خوبی دارند و این ۲  بازیکن جدید دیرتر جذب تیم و در دوره بدنسازی ما نبودند و با این وجود شرایط شان نسبت به گذشته خیلی بهتر است و فکر می کنم با توجه به توانایی هایی که هر ۲ بازیکن دارند می توانیم روی آنها حساب ویژه بازکنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران به داوری بازی های گذشته اشاره و با بیان اینکه عادت به صحبت در خصوص داوری ندارم، افزود: وقتی حقی از تیمی ضایع می شود نیاز است که دقت بیشتری صورت بگیرد، از داوری انتظار بیشتری دارم به خصوص در سه بازی گذشته اتفاقاتی افتاد که نمی دانم دوستان به تیم ما چگونه نگاه می کنند، تصورشان این است  که ما هنوز لیگ دسته یک هستیم یا اینکه در لیگ یک سوت می زنند.

عنایتی گفت: بازی با تیم فولاد موقعی که به حق بازیکن این تیم  اخراج شد چندین صحنه خیلی بحث برانگیز داشت د که می توانست شرایط و حتی نتایج بازی را تغییر بدهد اما نکته عجیب برای بنده این است وقتی که داوران با یکدیگر در ارتباط هستند به یکدیگر احترام می گذارند، اما در این بازی جلوی چشمان خودم  کمک داور سمت من چهار تا پنج بار به داور یک ، صحنه را خطا اعلام کرد ولی توجهی به خطاها نشد.

 وی ادامه داد: نمی فهمم که چه اتفاقی افتاد، در کنار آن یکی ۲ صحنه دیگر نیز بود که ما حتی پنالتی به نفع ما و بازیکن دوم فولاد باید اخراج می شد و حتی یک صحنه گل ما را دوباره برگرداندندکه عجیب بود انتظار ما از داوران این است که احساسی نشوند، اگر امتیازی را به حق به تیمی می دهند به دنبال جبران آن نباشند.

سرمربی تیم هوادار تهران تاکید کرد: امیدوارم دید داوران نسبت به هوادار این نباشد که این تیم از لیگ یک آمده و این اطمینان را داشته باشید که از حق تیم مان دفاع می کنیم و نیاز است تا داوران یک مقدار بیشتر دقت کرده تا حقی از تیمی ضایع نشود.

عنایتی در ادامه به ورود تماشاگرها به استادیوم های فوتبال اشاره و گفت: این مساله خوشحال کننده است چرا که جذابیت فوتبال به وجود تماشاگرها و هیاهویی است که در استادیوم ها شاهد آن هستیم و این مهم باید هر چه سریعتر اجرایی شود، شرایط ما در تهران در این خصوص نسبت به سایر تیم ها بد نیست و همین که هواداران را در استادیوم ها ببینیم برای ما خوشحال کننده است.

این نشست خبری در حالی برگزار شد که قرار بود رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک ساعت ۱۰  امروز می بایست برای مصاحبه در جمع خبرنگاران حضور می یافت که مسوولان برگزاری نشست اعلام کردند که خطیبی با 2 ساعت تاخیر به جمع خبرنگاران خواهد آمد که مورد قبول خبرنگاران واقع نشد.

در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور فردا چهارشنبه دیدار تیم های هوادار و آلومینیوم در ورزشگاه انقلاب کرج  برگزار می شود.

آلومینیوم اراک هم اکنون با ۱۱ امتیاز صدرنشین و هوادار با سه امتیاز در مکان پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …