پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

سردار سلیمانی با پیچیدن پرونده داعش استکبار را شکست داد

حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی روز یکشنبه در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی با داشته های فرهنگی و استفاده از آن به جایگاهی از لحاظ معنوی رسیدند  که هم به عنوان مرد میدان از او یاد می شود وهم به عنوان یک فرمانده ای که نمونه ندارد و هیچ هراسی از دشمن به خود راه نمی دهد.

وی  با اشاره به فرهنگ غنی اهل بیت (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) ، گفت: حضرت زهرا (س) تمام ابعاد زندگی خود را در یک جا جمع کرده بود به طوریکه در بحث خانه داری، شوهرداری، فرزندداری و هم مجاهدت در راه دفاع از حریم ولایت و اسلام به خوبی عمل می کرد ضمن اینکه نقشی پررنگ در بصیرت دادن به مردم  در ولایت شناسی و ولایت پذیری داشت.

مسعودی افزود: این بانو زمانیکه احساس می کند حق امامت و ولایت پایمال می شود به مسجد می رود و بصیرت افزایی می کند و در عمل نشان می دهد که در راه دفاع از حریم دین و امامت و ولایت باید چگونه عمل کرد و برای بصیرت افزایی هم هر جایی که صحنه را آماده می بیند اقدام کرد.

معاون اوقاف و امور خیریه استان البرز ادامه داد: سردار سلیمانی نیز با تاسی از فرهنگ اهل بیت (ع) و بی بی 2 عالم هر جا که مردم و جامعه نیاز داشتند وارد میدان عمل می شد و در کنار مردم حضور می یافت که این ویژگی و روحیه او بود که باعث شد سردار دل های مردم حتی افرادی شد که ظاهری انقلابی ندارند ولی در دل دوست دار این سردار هستند حتی کسانی که مثل اردشیر زاهدی که از ابتدای انقلاب از کشور فرار کردند هم از سردار سلیمانی تعریف می کند.

وی عملکرد سردار  حاج قاسم سلیمانی را دلیلی برای محبوبیت و دلنشینی او در بین مردم دانست و گفت:  اگر چه تمام دنیا از داعش حمایت می کرد ولی او با توکل بر خدا نشان داد که درس آموخته مکتب حضرت زهرا (س) است.

مسعودی افزود: حضرت زهرا (س) با وجود اینکه دید تعداد انگشت شماری از امامت و ولایت دفاع می کنند صحنه را خالی نکرد و رفت به مسجد سخنرانی کرد و سردار حاج قاسم سلیمانی همین گونه زمانی که تمام دنیا گفتند جریان سوریه پایان یافته و داعش نیامده بود که برود و آمده بود که مدت های زیادی حکومت کند و چهره اسلام را آنگونه که صهیونیسم می خواهد نشان دهد ولی سردار سلیمانی با کمترین هزینه ولی با کنار مردم و رزمندگان ایرانی و دیگر بودن توانست طوری عمل کند که پرونده داعش در هم پیچیده شود و شاهد این باشیم که در دنیا شکست بخورد که در واقع استکبار را شکست داد.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم این فرهنگ در بین جامعه به خوبی جا بیافتد نیاز است در خصوص ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) در بین جوانان و جامعه کار کنیم، برنامه بگذاریم و آن ها را آموزش دهیم که از جمله می توان به ترویج فرهنگ نهج البلاغه خوانی و قرآن در جامعه اشاره کرد.

معاون اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: جوانان و مردم بایستی بدانند که حضرت زهرا (س) با فرهنگ ایثار، شهادت، از خودگذشتگی، در میدان بودن و به خدا توکل داشتن و فرهنگ اینکه با اتکا به قدرت لایزال الهی «ما می توانیم» را در جامعه ترویج دهند تا روش پرورش سلیمانی های بیشتری در جامعه به خوبی رقم بخورد.

مسعودی بیان داشت: سردار دل ها امثال خودش را بسیار پرورش داد و اکنون در صحنه هستند و ادامه دهندگان راهش هستند ولی کافی نیست زیرا فتنه همیشه هست و دشمن در جامعه است و مردم نیاز به بصیرت دارند تا بتوانیم در مقابل تمام فتنه ها تا قیامت بایستیم و اگر کوتاهی کنیم فرهنگ غلط غرب و صهیونیستی در وجودمان رخته می کنند.

وی اظهار داشت: صهیونیست می گوید فرزند خودتان را سه ساله به ما بدهید تا هفت سالگی به شما تحویل می دهیم یعنی در این مقطع سنی یک صهیونیست کامل پرورش میدهند ولی آیا در جامعه اسلامی ما برای این قشر از جامعه کاری کرده ایم یا نه؟ برای تبدیل به نیروهای آینده کشور کاری کرده ایم یا نه؟ وی تاکید کرد: باید در این زمینه مسوولین فرهنگی به خود بیایند و قدری تلاش و برنامه ریزی داشته باشیم تا آیندگان از امثال نیروهایی مثل شهید سلیمانی برخوردار باشند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …