جمعه , 7 اردیبهشت 1403

شورای نگهبان حافظ دستاوردهای نظام اسلامی است

ابوالفضل اینانلو روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مسوول نظارت بر انتخابات شهرستان فردیس با اشاره به بیانات امام ره و مقام معظم رهبری افزود:   شورای نگهبان یکی از مهمترین ارکان نظام مقدس  جمهوری اسلامی ایران است و نظارت این شورا  بسیار  مهم و ارزشمند است.

وی اظهار داشت: وقتی شورای نگهبان یک مصوبه مجلس را تایید نکند  به هیچ وجه اجرایی نیست  و این نشان از ارزشمند بودن و مهم بودن ارگان شورای نگهبان است .

فرماندار فردیس گفت: مجموعه فرمانداری فردیس به عنوان مجریان انتخابات با تمام توان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به خوبی وظایف خود را انجام دادد.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان البرز نیز گفت: بر اساس قانون اساسی  شورای نگهبان نظارت بر سه انتخابات مهم ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را به عهده دارد.

سیدرضا نوراللهی افزود: نظارت بر سه انتخابات بر طبق قانون به عهده شورای نگهبان واگذار شده است.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های شورای نگهبان مردمی بودن  است  و در کشور حدود ۳۰۰ هزار نفر بر انتخابات  مختلف  نظارت دارند.

نوراللهی با بیان اینکه در سه بخش باید امانتدار مردم ، امانتدار نامزدها که با عدل و انصاف برخورد شود، اظهار داشت: حقوق نظام نباید فراموش شود انجام مر قانون و رعایت بی طرفی امانتداری آراء مردم و نامزدهایی که در معرض مردم قرار می گیرند علاوه بر امانتداری از آراء مردم باید امانتدار نظام باشیم.

در پایان مراسم از زحمات چهار ساله معظمی گودرزی تقدیر و اسماعیل رحیمی به عنوان مسوول نظارت انتخابات (شورای نگهبان ) شهرستان فردیس معرفی شدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …