پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

ساخت و ساز غیرمجاز در برخی مناطق کرج بیداد می کند

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ، مریم قهرمانی با اشاره به حضور خود در سامانه ۱۳۷ و طرح مطالبات و خواسته های شهروندان بیان داشت: روز جمعه هفته گذشته، مهمان سامانه ۱۳۷ کرج  بودیم که یکی از موضوعات مشترک بسیاری از تماس ها به بحث ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق سه و چهار کرج  اختصاص داشت.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از مدیران به سادگی تخلف می کنند و از شهرداری و مجموعه های نظارتی درخواست می کنیم به موضوع ورود کرده و رسیدگی کنند.

وی در بخش دیگری از گفته های خود، از معاونت خدمات شهری شهرداری این کلانشهر برای مدیریت آبگرفتگی های سطح شهر در بارندگی اخیر قدردانی کرد و اظهار داشت: بسیاری از نیروهای این معاونت در ایام بارندگی اخیر شب و روز مشغول خدمت بودند به طوری که موفق شدند احتمال وقوع سیلاب در بسیاری از خیابان ها و معابر را ظرف کمترین زمان ممکن، رفع کنند.

این عضو شورای شهر کرج، همچنین به موضوع سیلاب در منطقه جهان نمای کرج  اشاره کرد و افزود: این واقعه  موضوع ساده و کم اهمیتی نبود چرا که می توانست هر لحظه باعث سقوط یک کودک یا فرد ناتوان شده و عواقب بسیار بدی را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: فارغ از این خطرات، چه کسی پاسخگوی آسیب به اموال و خودروهایی است که در این شرایط متضرر شده اند؟

قهرمانی با اشاره به اینکه مطالعات  طرح بررسی و کنترل روان آب ها از سال ۹۳ تا ۹۵ در شهرداری کرج انجام شده است، گفت :  عدم اجرای برخی پیشنهادات و نتایج این مطالعات جای گلایه دارد.

کلانشهر کرج با جمعیتی حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در دهه های اخیر به واسطه مهاجرت ها و ساخت وسازهای بی رویه با مشکلات عدیده ای از جمله حاشیه نشینی و گسترش سکونتگاه های غیر رسمی و غیر مقاوم مواجه شده است. 
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …