شنبه , 8 اردیبهشت 1403

زمینه حضور دوباره مردم در اجتماع اربعین فراهم شود

نماینده ولی فقیه در استان البرز بر لزوم آمادگی برای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ اربعین تاکید کرد و گفت: اهداف ستاد بازسازی عتبات عالیات با اهتمام دنبال شود.

برنامه ریزی برای بازسازی عتبات عالیات و حضور در اجتماع اربعینبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، آیت الله حسینی همدانی در نشست با اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مردم علاقمند به حضور در اجتماع بزرگ اربعین در کربلا هستند و از آنجایی که در 2 سال گذشته نتوانستند به خاطر کرونا در این همایش معنوی و فرهنگی حضور داشته باشند، لازم است که متولیان امر با برنامه‌های دقیق و منظم شرایط را برای حضور در اجتماع بزرگ اربعین فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: همایش پیاه روی اربعین یادگار شهید سردار سلیمانی است به همین دلیل لازم است که در کنار ساخت و بازسازی بقاع متبرکه ائمه در عتبات عالیات، آمادگی مناسب برای میزبانی از مردم در همایش پیاده روی اربعین نیز فراهم شود.

استاندار البرز نیز در این نشست گفت: مردم استان همراهی خوبی برای مرمت و بازسازی عتبات عالیات و اهداف ارزشمند آن دارند به همین خاطر مقرر شد فعالیت و کار ستاد با قدرت بیشتری ادامه داشته باشد و در این راستا اطلاع رسانی بهتری با مشارکت صدا و سیما و ابزار‌های مختلف سایر دستگاه‌ها نیز صورت گیرد.

عبدالهی افزود: برای برگزاری مراسم اربعین سالار شهیدان نیز درصدد هستیم برای سال ۱۴۰۱ بستر لازم را برای خدمتگزاری بیشتر به مردم در راستای این اقدام فرهنگی داشته باشیم و امیدواریم با پیش بینی‌های صورت گرفته سال آینده بتوانیم بیش از سنوات گذشته در خدمت زائرین حسینی باشیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …