یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

روند اعطای تسهیلات مسکن ملی در ساوه تسهیل شود

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «محمد سبزی» عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای رفع دغدغه متقاضیان مسکن ملی تصمیمات جدی صورت گرفته و افراد واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن از قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند.

وی بیان کرد: در روند اجرای پروژه‌ ساخت مسکن تسهیلات همراه با آورده متقاضی باید به پروژه تزریق شود تا سرعت روند کار افزایش یابد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اعطای تسهیلات پروژه شهرک علوی نیز پیگیری‌های لازم صورت گرفته و به زودی پرداخت خواهد شد.

سبزی تصریح کرد: ساوه از جمله شهرهای گران به لحاظ تولید مسکن است که امیدواریم با افزایش تسهیلات مسکن تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان دغدغه مردم برطرف شده و پروژه‌های مسکن در ساوه به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح، احداث بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در ساوه هدف گذاری شده است.

وی در خصوص ساخت‌ و سازهای غیرقانونی دوران انتخابات گفت: در راستای حفظ منافع مردم مقرر شده کارشناسانی از وزارت راه و شهرسازی به منظور بررسی ابعاد این پدیده در ساوه تشکیل جلسه دهند تا ساخت و سازهای اخیر به ویژه در ایام انتخابات بررسی شده و ساز و کار لازم برای حل این مشکل اتخاذ شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه‌ گازرسانی در سطح شهرستان عنوان کرد: بیشترین روستاهای فاقد گاز استان مرکزی در ساوه و زرندیه است و باید با تخصیص اعتبارات لازم ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در این منطقه افزایش یابد.

وی ادامه داد: دولت باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند تا در یک مدت یک سال هیچ روستایی فاقد برق و گاز در ساوه و زرندیه نباشد.

سبزی تصریح کرد: واحدهای تولیدی با دریافت وام‌های با سود ۱۸ درصد توان تولید ندارند و صنایع باید با تسهیلات بلند مدت و نرخ ارزان در چرخه تولید فعالیت کند و نظام بانکی در خدمت تولید کننده باشد تا تولیدکنندگان صادرات را محور کار خود قرار دهند.

روند اعطای تسهیلات مسکن ملی در ساوه تسهیل شود

گفتنی‌ است به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ساوه، مدیران عامل برق و گاز استان در بخش نوبران ساوه ۲ طرح به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی پنج طرح آغاز شد.

این پروژه‌ها شامل کلنگ زنی هشت واحد مسکن محرومان، واحدهای تولیدی منسوجات سلولزی، بطری و رب و ترشیجات در شهر صنعتی غرق آباد، گازرسانی به روستاهای بایخان، ورگبار و حریقان بود.

همچنین خط انتقال ۲۰ کیلو ولت گزل‌دره، طرح بهارستان ۱۵ روستا در بخش نوبران و گازرسانی به یک واحد تولیدی در روستای سماوک نیز به بهره برداری رسید.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …