چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

رفع موانع پروژه های نیمه تمام مطالبه مردمی است

عزیزاله شهبازی شامگاه یکشنبه در  نشست شورای معاونین و مدیران کل استانداری البرز افزود: دولت سیزدهم با انرژی و اهتمام مضاعف کار خود را آغاز کرده و ما نیز باید در این مسیر با نهایت توان همراهی لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: مهمترین هدف دولت مردمی کسب رضایتمندی مردم و ایجاد بسترهای مناسب رفاه و آسایش برای تمامی طبقات اجتماعی است.

شهبازی گفت: ما بعنوان کارگزاران نظام موظف و مکلف هستیم هدفمند، نظام مند و متعهد به برنامه ها و سیاست های ارزشمند دولت محترم اقدام کنیم.

وی افزود: فرمانداران و معاونان مربوطه موظف هستند با بسیج زیر مجموعه خود برای نظارت و اجرای سیاست های تنظیم بازار اقدام کنند.

استاندار البرز گفت:  البرز توفیقات ارزشمندی در راستای کاهش نرخ بیکاری کسب کرده بنابراین ضرورت دارد با توجه به برنامه های دولت محترم در این راه با تلاش بیشتری اقدام کنیم.

شهبازی گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در البرز موفق عمل کرده و همواره بر این موضوع تاکید ویژه ای داشته ام از این رو باید با جدیت بیشتری در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: بررسی ویژه وضعیت واحدهای آسیب دیده، تعطیل و نیمه تعطیل ضرورت دارد تا هر چه سریعتر تمهیدات لازم را برای احیا آنها داشته باشیم.

استان البرز با هفت شهرستان دارای حدود سه میلیون نفر جمعیت است .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …