پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در زنجان افتتاح شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در این مراسم گفت: هنرمندان ۱۲ استان کشور در ۳۰ غرفه هنرهای سنتی و آثار صنایع‌دستی و در ۴۰ غرفه سوغات و هدایای خود را برای علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.

امیر ارجمند، دلیل برگزاری این نمایشگاه در شرایط شیوع کرونا را کمک به صنعت صنایع‌دستی و همچنین معرفی شیوه‌های سفر و فروش در دوره کرونا  بیان کرد و افزود: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از موضوعات موردنظر مسوولان برگزار کننده این نمایشگاه بوده است.

به گفته ارجمند، این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۴ دی‌ ماه جاری با همکاری و حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزاری می‌شود.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه های بین المللی کاسپین با در نظر گرفتن فضای عمومی کشور بویژه برای فراهم شدن زمینه های حضور فعال بخش خصوصی به عنوان تنها نمایشگاه ۱۰۰ درصد خصوصی ایران در تشکیل و برگزاری نمایشگاه ها در سال ۱۳۸۳ با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران تاسیس و با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی، راه های ارتباطی زمینی، هوایی و ریلی و نزدیکی به مرکز کشور در زمینه ایجاد مراکز نمایشگاهی در استان زنجان احداث شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …