پنجشنبه , 9 فروردین 1403

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: حمایت از ملت مظلوم فلسطین هیچ‌گاه قطع نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد حسنی در اجتماع راهپیمایان  روز جهانی قدس که در مصلی کرج برگزار شد، اظهار داشت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حمایت شجاعانه و مومنانه از ملت مظلوم فلسطین بوده و  این  حمایت همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ملت مسلمان ایران در هیچ مقطعی از زمان پشت ملت مبارزه فلسطین را در بازپس گیری زمین‌های آنها کوتاهی نمی کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران  با بیان اینکه ملت ایران همیشه حمایت خود را با صدای بلند اعلام کرده است، بیان کرد: حمایت از ملت مظلوم فلسطین هیچگاه قطع نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از انسانیت به دور است که انسان نظارگر  ظلم و ستم ظالمان بر مظلوم باشند ، متذکر شد: ایران اسلامی هیچگاه در مقابل ظلم و جنایت رژیم صهیونسیتی بر علیه ملت فلسطین سکوت نکرده و همیشه مدافع حقوق این ملت بوده است.

حسنی با اشاره به اینکه حتی اگر مسلمان هم نبودیم به حکم انسانیت محکوم به دفاع از ملت مظلوم فلسطین بودیم، ادامه داد: آیات و روایات فراوانی در این زمینه وجود دارد که یکی از مهمترین شاخص‌های مسلمان واقعی دفاع از مظلوم است.

وی با بیان اینکه حدود 75 سال است که ملت فلسطین از سرزمین آبا و اجدادی خود اخراج شده اند، ادامه داد: در این سال‌ها  این ملت همیشه مورد ظلم و شتم رژیم صهیونیستی بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه وظیفه ما دفاع از ملت مظلوم است، تصریح کرد: قرآن کریم ما را از سکوت در مقابل ظلم ظالم بازداشته است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی تنها تهدید برای ملت فلسطین نیست بلکه خطری بزرگ برای کل دنیای اسلام است، گفت:  با زیاده خواهی و  راهبرد نیل تا فرات  رژیم صهیونسیتی باید منتظر دست درازی این رژیم به دیگر  کشورهای اسلامی مانند فلسطین بود.

محمدحسنی با بیان اینکه امروز اسرائیل با استفاده از جاسوسان نفوذی در برخی از کشورهای اطراف ایران فعالیت می‌کنند، گفت: زیاده‌خواهی و کشور گشایی رژیم اسرائیل سقف ندارد و به این رژیم به دنبال  پیاده‌سازی نقشه اسرائیل بزرگ است.

وی با بیان اینکه برخی افراد ساده لوح نقشه‌های اسرائیل را برای کشور‌گشایی و دست‌اندازی نمی‌بینند‌، ادامه داد: حمایت از داعش و گسیل آن به سمت ایران در راستای تامین اهداف رژیم صهیونیستی است و باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های اسرائیل ایستاد.

وی با بیان اینکه عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی تبعات و هزینه‌های زیادی دارد‌، گفت: 87 درصد از زمین‌های ملت فلسطین در اختیار رژیم صهیونسیتی است و نخستین نتیجه سازشکاری از دست رفتن سرزمین فلسطین است.

وی  با بیان اینکه امروز معادلات به نفع ملت فلسطین رقم خورده است، گفت: 8 میلیون فلسطینی در حال حاضر آواره هستند و سه میلیون درخت زیتون فلسطینی توسط رژیم صهیونسیتی نابود شده است.

وی با اشاره به اینکه مهاجرت معکوس از اسرائیل به دیگر نقاط جهان آغاز شده است، ادامه داد: انشالله به زودی فلسطین بدون رژیم جعلی صهیونیستی را در دنیا مشاهده کنیم.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …