جمعه , 14 اردیبهشت 1403

دستگیری باند سارقان ایربگ و کامپیوتر خودرو در استان های البرز و تهران

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمد نادربیگی» اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ایربگ خودروهای سواری در مناطق مختلف شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که سارقان در گروه های دو و سه نفره با شیوه کلاف کردن درب خودروهای سواری اقدام به سرقت ایربگ و کامپیوتر خودرو کرده و بلافاصله متواری می شوند.

نادر بیگی اظهار داشت: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ نفر از مالخران ایربگ های سرقت رفته در منطقه “دهقان ویلا کرج” شده و با هماهنگی مقام قضائی در دو عملیات جداگانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعداد زیادی ایربگ و کامپیوتر خودرو سرقتی از مخفیگاه مالخران، گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی هفت نفر از سارقان را که اقدام به سرقت ایربگ و کامپیوتر خودرو در سطح استان های البرز و تهران می‌کردند را معرفی کردند.

نادربیگی ادامه داد: بلافاصله اقدامات کارآگاهان برای دستگیری سارقان آغاز و با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه همه سارقان در چندین نقطه از استان های البرز و تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی همه آنها در چند عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی البرز با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۱۱ فقره سرقت ایربگ و کامپیوتر خودرو، گفت: با تلاش های صورت گرفته از سوی کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی همه مالباختگان پرونده شناسایی شده اند.
نادربیگی گفت : متهمان پرونده پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …