پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

دستورالعمل های بهداشتی در ماه محرم رعایت شود

به گزارش روابط عمومی استانداری البرز عزیزاله شهبازی شامگاه شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود:  البرز نیز همانند سراسر کشور در پیک پنجم کرونا گرفتار است، ولی این استان به دلیل تراکم بالای جمعیت و بسیاری از چالش های جدی بدلیل همجواری با پایتخت، حاشیه نشینی، محورهای ارتباطی شرایط حساس تری را نسبت به سایر استان ها دارد.
وی ادامه داد: مراکز درمانی البرز ناگزیر، پذیرای بسیاری از بیماران استان های همجوار است ولی با مدیریتی که در این راستا صورت گرفته، هیچ گاه با کمبود تخت و امکانات و عدم پذیرش بیماران مواجه نشدیم.
شهبازی گفت: حدود ۵۰۰ هزار البرزی اکنون واکسینه شده اند و این روند همچنان ادامه دارد و ۲۵ مرکز کار واکسیناسیون را انجام می دهند.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تخت های قرنطینه مهیا کرده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دادند و نیروهای بسیجی و آموزش و پرورش نیز به کمک کادر درمان آمدند.
استاندار البرز با اشاره به اینکه حوزه فعالیت رسانه ها گسترده تر شده، اضافه کرد: خوشبختانه مدیریت خوبی در البرز صورت گرفته و به اذعان سخنگوی ستاد ملی کرونا علیرغم افزایش مبتلایان، مرگ و میر ناشی از کرونا سیر نزولی طی می کند.
وی گفت: از شهرداری کرج و اداره کل ورزش و جوانان انتظار می رود در خصوص تامین مکان لازم جهت واکسیناسیون و همراهی با دانشگاه علوم پزشکی همراهی لازم را داشته باشند.
شهبازی افزود: با توجه به حلول ماه محرم، ازفرمانداران انتظار می رود که نظارت لازم را طبق دستورالعمل های ابلاغی داشته باشند.

استاندار البرز بیان داشت:  خوشبختانه مدیریت خوبی در البرز صورت گرفته و به اذعان سخنگوی ستاد ملی کرونا علیرغم افزایش مبتلایان، مرگ و میر ناشی از کرونا سیر نزولی طی می کند.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …