جمعه , 7 اردیبهشت 1403

دریافتی ماهانه اعضای ‌شورای شهر کرج ۴/۸۰۰/۰۰۰ تومان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرج، رضا شریفی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان البرز  اظهار داشت: قبول مسئولیت در هر منصبی کار سنگینی است و همه باید برای رضای خدا و رفع مشکل مردم تلاش کنیم.

وی افزود: حضور در هر منصبی حاصل رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا بوده و اگر انقلاب اسلامی به رهبری امام‌خمینی(ره) به وقوع نپیوسته بود موقعیت کنونی برای بسیاری از افراد مهیا نبود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج با بیان اینکه نباید فکر کنیم که پست و مناصب همانند غنائم جنگی هستند، بیان کرد: باید در مشاغلی که حضور داریم به خدای متعال، وجدان خود و مردم پاسخگو باشیم و از هرگونه کاری که سبب رنجش مردم شود پرهیز کنیم.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و پیگیری مطالبات مردمی عنوان کرد: نقش رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌ها در مطالبه‌گری باید پررنگ‌تر شده  تا بتوان با این ظرفیت مطالبات مردمی پیگیری و به نتیجه برسد.

شریفی با بیان اینکه رسانه‌ها رسالت عظیمی دارند و نباید برای خوشایند کسی موضع گرفته یا مطالبی در راستای منافع فردی کار کنند، تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مهم ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر نقش و وظیفه رسانه‌ها در معرفی توانمندی یا عدم توانمندی داوطلبین بسیار موثر بوده و رسانه‌ها باید بتوانند به گونه‌ای عمل کنند که فردی که توانمندی ندارد به خود جرات حضور در عرصه مهم و تاثیرگذار انتخابات را ندهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج در مورد میزان دریافتی خود از شورای شهر عنوان کرد: به عنوان یک عضو شورا ماهانه حدودا مبلغ 2 میلیون و 900 هزار تومان حق جلسه به میزان 60 ساعت می‌گیرم و سقف برای جلسات، این مبلغ است.

وی با بیان اینکه کرج جزو کلانشهرها محسوب می‌شود، افزود: هزینه دیگری که ما به عنوان اعضای شورا دریافت می‌کنیم حق ایاب و ذهاب و خودرو شخصی است که تصمیم گرفته شد که به شیوه پرداخت به خود اعضای شورا بوده و این مبلغ حدودا به میزان یک میلیون و 900 هزار تومان در ماه است. 

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج در این دیدار به سوالات خبرنگاران تسنیم درباره مشکلات شهری، عملکرد شورای چهارم، حقوق مدیران شهرداری، قطارشهری و غیره پاسخ داد که مشروح آن متعاقبا منتشر می شود.

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …