جمعه , 21 اردیبهشت 1403

دریادار فدوی: سپاه در گام دوم برای پاسداری از انقلاب چابک تر خواهد شد

دریادار پاسدار علی فدوی روز چهارشنبه درحاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در جمع خبرنگاران افزود:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی همچون ۴۰ ساله گام اول انقلاب اسلامی پای کار خواهد بود به طوریکه یک روالی را در ۱۰ سال اول انقلاب اسلامی به لحاظ اینکه پاسدار انقلاب اسلامی از اول انقلاب بوده ایم در راستای پیروی از امام راحل انجام دادیم و بیش از ۳۰ سال است که در پی دستورات و فرمانبری از امام حاضر همین روند را انجام می دهیم.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حدود ۴۳ است که از پاسداری از انقلاب اسلامی پای کار بوده و در خدمت رسانی به مردم کوشا و بسیار مُصر و با استقامت بوده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تاکید کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۴۳ سال پس از انقلاب اسلامی در هر صحنه ای که انقلاب اسلامی، کشور و مردم نیاز داشته اند پای کار خدمت رسانی بوده است.

وی اظهار داشت: ۴۳ سال است که دشمنان اسلام بالاترین اتحاد خود را در مقابل جبهه اسلام پس از دوران پیامبر اسلام (ص) و حضرت علی (ع) داشته اند و فقط در این 2  مقطع تاریخی بوده که تمام جبهه کفر در برابر جبهه اسلام اتحاد داشته اند و آن را علنی و اعلام کرده اند ولی در هیچ موردی به پیروزی نرسیده اند.

وی با اشاره به اینکه حتی یک پیروزی از اقدامات آن ها علیه انقلاب اسلامی نمی توان بیان کرد، گفت: ولی ما تعداد بسیار زیادی از پیروزی هایی که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی در مقابل جبهه باطل شیطان بزرگ بوده را می توانیم نام ببریم.

فدوی افزود: آن ها تلاش مذبوحانه ای برای ضربه به انقلاب اسلامی می کنند و نشان از ضعف آن ها دارد که قدرت و جرات و تصور بیان قدرت ایران را ندارند و نتیجه آن اقداماتی خرابکارانه هست که هیچوقت به نتیجه قابل قبول خود در این مورد نیز نمی رسند حتی در روزهای اخیر اقدامی در البرز داشتند که نه توانستند به کسی و نه سیستمی آسیب برسانند.

در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه استان البرز از خدمات پنج ساله سردار سیدیوسف مولایی قدردانی و سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا به عنوان فرمانده جدید سپاه استان البرز معرفی شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …