چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری « من سلیمانی ام » در البرز فراخوان داد

مجتبی آمرکاشی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این جشنواره فرهنگی – هنری با هدف ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه صبر و بردباری به عنوان یکی از مولفه های مهم نظام تعلیم و تربیت برنامه ریزی شده است.

وی صیانت از میراث ارزشمند شهید والا مقام سلیمانی به عنوان مدرسه مکتب درس آموز و اسوه بی بدیل پیوستگی و همدلی را از دیگر اهداف این جشنواره فرهنگی هنری در بین فرهنگیان استان البرز برشمرد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه ما درآموزش و پرورش ترویج مکتب شهیدحاج قاسم سلیمانی است،خاطرنشان کرد: صیانت از میراث گرانبهای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از محورهای مهم فعالیت فرهنگیان استان البرز در مدارس را تشکیل می دهد.

آمرکاشی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی هنری ” من سلیمانی ام ” در قالب فیلم کوتاه، کلیپ، عکس، داستان، شعر، دل نوشته، مقاله، گرافیک، پوستر و نقاشی برای معلمان استان البرزفراخوان شده است.

وی بیان داشت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را در سامانه شاد به آدرس الکترونیکی alborzmansoleymaniam بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: آثار در هر قالب هنری مستقل داوری و به برگزیدگان هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان البرزیادآورشد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۲۶۳۲۵۱۶۲۷۸تماس بگیرند.

وی تاکید کرد: شناساندن مبانی فکری، عملی و نظری بزرگان ، مجاهدان و اسطوره ها به ویژه درخط مقدم مقاومت از جمله حاج قاسم سلیمانی به کودکان ، نوجوانان و جوانان ضرورت دارد که دراین راه ، معلمان رسالت خطیری بردوش دارند.

استان البرز ۲۵ هزار فرهنگی و حدود ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …