چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

دادگاه رسیدگی به پرونده آذین خودرو سارینا برگزار شد

جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده آذین خودرو سارینا امروز با ۲۷۸ شاکی  در شعبه ۱۰۹ دادگاه کیفری ۲ کرج برگزار شد.

دادگاه رسیدگی به پرونده آذین خودرو سارینا برگزار شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: درسالهای ۹۷و۹۸ شخصی با ثبت شرکتی به نام آذین خودرو سارینا که تشابه اسمی با گروه صنعتی آذین خودرو، سازنده قطعات خودرو در کرج دارد، با وعده فروش خودرو به قیمت کارخانه  اقدام به کلاهبرداری کرد.

او افزود: این فرد با مشارکت تعدادی دیگر از متهمان از افراد متعددی در استان‌های مختلف  حدود ۵۲ میلیارد تومان دریافت می‌کند و در ابتدای فعالیت با تهیه خودرو از بازار آزاد، خودرو را در اختیار متقاضیان قرار می داد تا اعتماد مردم را جلب کند اما بعد مدتی از تحویل خودرو خودداری کرده است.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه ۹متهم پرونده با سپردن وثیقه متناسب با مبلغی که از شاکیان دریافت کرده اند آزاد هستند افزود: درصورت نیاز برای تکمیل اطلاعات جلسه بعدی تشکیل خواهد شد و  تاپایان سال این پرونده تعیین تکلیف می شود.

وی با اشاره به تاکید و پیگیری رئیس قوه قضاییه برای تعیین تکلیف پرونده های کثیر الشاکی تاپایان امسال گفت:همکاران قضایی ۳ پرونده  پیش فروش آپارتمان با۵۰۰ شاکی، پیش فروش خودرو با ۷۰۰ شاکی در شهرستان ساوجبلاغ وهمچنین پرونده آذین خودرو سارینا با ۲۷۸ شاکی درکرج را تاپایان امسال دردست بررسی دارند تا هزار و۵۰۰ شاکی این پرونده تعیین  تکلیف شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …