چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

استاندار: البرز سهم خود را در توسعه ملی ایفا کرده است

 مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه  در نشست شورای اداری  شهرستان اشتهارد ضمن برشمردن ظرفیت های فراوان  این شهرستان در حوزه اقتصادی، افزود:  استان البرز در بخش شاخصه های توسعه انسانی؛ بهداشت، آموزش و درآمد دارای  ضعف در زیرساخت ها  است که باید با استفاده از ارتباطات خود در سطح ملی و تعامل با خیرین در این بخش  ورود کنیم.

وی که اوایل هفته جاری سکان استانداری البرز را عهده دار شده است خطاب به مدیران این استان گفت :  قرار است از این پس اقدامات و برنامه های فراوانی را در کنار یکدیگر رقم بزنیم.

استاندار البرز گفت: به تمام دستگاه ها ابلاغ شده که ملاقات های مردمی را در  برنامه هفتگی خود قرار دهند چرا که باید گوش شنوای دغدغه ها و مشکلات مردم باشند و در جهت حل آنها اقدام کنند.

عبداللهی گفت: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی سر کار آمده و عزم و اراده جدی برای تحقق رضایتمندی مردم دارد و برای این امر مهم باید همه با هم بسیج و متحد شویم.

وی بیان داشت: مشکلات اقتصادی تبعاتی همچون فقر دارد و به دنبال فقر نیز آسیب های اجتماعی، اعتیاد، طلاق و جرم  است بنابراین باید با اکتفا به توان داخلی استان به درآمدزایی و ارتقا زیرساخت ها بپردازیم.

استاندار البرز افزود:  یکی از وظایف محوله از سوی رییس جمهوری محترم به بنده توجه ویژه در حوزه توسعه کشاورزی به ویژه  شیوه های نوین و گلخانه ای است که برای این منظور نیز برنامه خواهیم داشت.

عبداللهی ادامه داد: مولفه های مهم حکمرانی مطلوب شفافیت در عملکرد، مسوولیت پذیری و پاسخگویی به مردم است که در جهت این امر برنامه محور و جدی عمل خواهم کرد.

وی افزود: نباید مدام نگاه خود را به خارج از استان البرز بدوزیم، بلکه می توان بسیاری از مشکلات را با استفاده از  ظرفیت های استان حل کرد.

استاندار البرز بیان داشت: متاسفانه بسیاری از واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی در البرز، گردش مالی در داخل استان ندارند که باید برای این موضوع تدابیر ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: مدیران استان باید همپای من باشند تا به توسعه پایدار برسیم.

استاندار البرز گفت: در حوزه اجتماعی نیز از ظرفیت مردمی برای کمک به ارتقا زندگی اجتماعی استفاده می شود.

عبداللهی با برشمردن برخی ویژگی شهرستان شهید پرور اشتهارد بیان داشت :  این شهرستان مردمانی بسیار شریف، ولایتمدار و پایبند به نظام و آرمان های انقلاب دارد که شایسته بهترین امکانات و خدمات هستند.

وی افزود: فرماندار اشتهارد برای حل موضوع مسکن باید مردم را از طریق تبلیغات به ثبت نام در طرح ملی مسکن ترغیب کند تا سهمیه این شهرستان را نیز افزایش دهیم.

عبداللهی گفت: استان البرز در کل در خصوص تامین آب شرب دچار مشکل است و قطعا شرایط اشتهارد نیز با توجه به ویژگی های اقلیمی حساس تر است، از این رو باید مدیرعامل آب منطقه‌ای استان برنامه ای جامع در خصوص حل این مساله ارایه دهد.

وی افزود: باید یک تیم فنی از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری متشکل از مدیران مربوطه تشکیل شود تا نقاط حادثه‌خیز جاده اشتهارد احصا شده و برای حل آنها تدابیر لازم اتخاذ شود.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد تکمیل رینگ شبکه گازرسانی استان تسریع شود تا در مصارف خانگی و صنعتی دچار مشکل نشویم.

استان البرز دارای هفت شهرستان با بیش از سه میلیون نفر جمعیت است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …