جمعه , 14 اردیبهشت 1403

خدمات دهی رایگان دندانپزشکان به مددجویان ندامتگاه قزلحصار

مدیر ندامتگاه قزلحصار کرج گفت: تیم جهادی دندانپزشکان به مناسبت دهه فجر با حضور در این ندامتگاه به ۱۵۰ زندانی خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه کردند.

خدمات دهی رایگان دندانپزشکان به مددجویان ندامتگاه قزلحصاربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اشکان کمالی گفت: این دندانپزشکان در اجرای طرح جهادی شهید مهدی عسگری برای ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان در این ندامتگاه حضور یافتند.

مدیر ندامتگاه قزلحصار کرج، افزود:جهادگران پزشکی و دندانپزشکی به مناسبت‌های مختلف در ندامتگاه قزلحصار حضور یافته و نسبت به ویزیت و درمان‌های سرپایی مددجویان اقدام می‌کنند.

کمالی، به وضعیت واکسیناسیون مددجویان ندامتگاه قزلحصار اشاره کرد و گفت: تمام مددجویان این ندامتگاه برای پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ سومین مرحله واکسن کرونا را دریافت کردند.

او افزود: با حضور گروه جهادی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و مرکز بهداشت غرب کرج، طرح بوستر واکسیناسیون کرونا زندانیان در ندامتگاه قزلحصار انجام شد.

ندامتگاه قزلحصاریکی از چهارزندان مستقر در کرج و بزرگترین ندامتگاه کشور است که بر اساس طرح طبقه بندی زندانیان، محکومان مرتبط با مواد مخدر در این زندان نگهداری می‌شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …