پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

حضور حداکثری در انتخابات ضامن برقراری اقتدار نظام اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی و هماهنگی در خصوص برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی افزود: این حضور موجب حفظ امنیت کشور، پویا شدن ظرفیت ها و امکانات کشور می شود.

وی ادامه داد: هر فردی باید به سهم خود تلاش کند تا این حضور حداکثری فراهم شود چراکه امروز تبلیغات منفی دراین زمینه برای مایوس کردن مردم از سوی دشمنان شاهد هستیم.

روحی یزدی گفت: این روزها شنیده می شود برخی از صندوق های رای قهره کرده و حضور پیدا نمی کنند درحالی که باید مردم را از تبعات این عدم حضور آگاه ساخت.

وی یاد آورشد: اگرچه مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی هرگز اسیر توطئه های دشمنان نمی شوند و بارها با حضور در عرصه های سرنوشت ساز این آگاهی را یاد آوری ساخته اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز بیان داشت: دشمنان در تلاش وافری برای دلسرد کردن مردم از حضور حداکثری در پای صندوق های رای هستند که بنابر فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات سرنوشت ساز ۱۴۰۰ باید هرچه بیشتر با حضور حداکثری برگزار شود.

وی درادامه به بازخوانی جنایات استکبارجهانی در تیرماه پرداخت و افزود: یکی از مشکلات تاریخ بازخوانی نکردن واقعیات آن است که امروز باید هرچه بیشتر دراین زمینه برای نسل جوان آگاهی بخشی داشت.

روحی یزدی خاطرنشان کرد: بمب گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در تهران توسط گروهک منافقین و به شهادت رسیدن ۷۲ تن ، ترورشهید کچویی ، بمباران سردشت توسط هواپیمایهای رژیم بعث عراق و به شهادت رسیدن شهید محراب شهید صدوقی ازجمله جنایات استکبار جهانی دراین برهه تاریخی است .

وی تاکید کرد: باید این جنایات را هرچه بیشتر در تاریخ نظام جمهوری اسلامی برای نسل امروز بازگو کرد تا درجهت خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه نظام گام های موثرتری برداشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به مناسبت های مذهبی از جمله دهه کرامت افزود : امروز شاهد اقدامات موثری در زمینه الگوبرداری از مکتب اهل بیت (ع) هستیم که کمک های مومنانه از جمله آنها به شمارمی رود.

وی بیان داشت: بنابراین باید هرچه بیشتر با الگو برداری از ائمه اظهار(ع) در مسیر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی گام برداشت.

هفتم لغایت ۱۲ تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …