یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

حاج قاسم را باید دست‌یافتنی کنیم

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی شامگاه شنبه در ویژه برنامه روایت حبیب در کرمان در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: برای رسیدن به حاج قاسم، هرچند اگر به آن حد اعلاء (حاج قاسم) هم نرسیم اما برای انقلاب اسلامی مصونیت ایجاد خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه نماد رسیدن به سعادت و عاقبت به خیری است اظهارداشت: تدبیر در صحنه نبرد از ویژگی های برجسته سردار سلیمانی بود.
معروفی با اشاره به تدبیر سردار سلیمانی در صحنه های مختلف دفاع مقدس، تصریح کرد: اگر فاتح خرمشهر شهید کاظمی بود، حافظ خرمشهر تا آخر جنگ سردار سلیمانی بود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهارداشت: شهید حاج قاسم سلیمانی معتقد بود اگر بخواهیم برای انقلاب کار کنیم باید خود را وقف کنیم.
سردار معروفی یادآور شد: سردار سلیمانی از خدا خواسته بود آنقدر به وی مشغله بدهد که حتی نتواند به گناه فکر کند.
وی با تأکید بر اینکه حاج قاسم را باید با فضائل او معرفی کنیم افزود: ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی که مکتب اهل بیت (ع) و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و ملت ایران است، مصونیت انقلاب اسلامی را به دنبال دارد.

«کاروان هنری روایت حبیب» در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی به ترتیب در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازد. این رویداد فرهنگی و هنری که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود از ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۰ به مدت یک ماه در ۱۰ استان مختلف اجرا خواهد شد.
طی این رویداد فرهنگی، برنامه‌های متنوعی چون شب خاطره، شعرخوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده خوانی، حماسه خوانی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی برگزار خواهد شد.
«کاروان هنری روایت حبیب» تا روز شنبه ۱۳ آذرماه با برپایی و اجرای برنامه‌های گوناگون در کرمان ادامه خواهد داشت و در ادامه به استان دیگری اعزام می‌شود که برنامه‌های آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …