شنبه , 15 اردیبهشت 1403

جشن شکرانه حضور در کرج برگزار شد

در این جشن اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی بار دگر پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.
سرودهای حماسی، مولودی های ثامن حج علی بن موسی رضا(ع) از دیگر برنامه های این جشن بود که به شکرانه حضور پرشور مردم در انتخابات برگزار شده بود.
گروه ورزش زورخانه ای، مداحان اهل بیت (ع) و گروه های تواشیح در این جشن مردمی با سروده هایی از ایثارگری های شهدا و سردار دلها شهید سلیمانی این حضور پرشور را حاکی از پایبندی هرچه بیشتر مردم به آرمانهای ایران انقلاب اسلامی دانستند که هیچ سدی یارای مقابله با آن را ندارد.
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در این جشن گفت: حماسه حضور در انتخابات 1400 به گونه ای شکل گرفت که دشمن تمام تلاش خود را برای کاهش حضور و مشارکت حداکثری داشتند اما مردم عزتمندانه حضور یافتند و امروز برای دولت و مجلس کار جهادی آغاز شده است.

مهدی عسگری افزود: طلیعه این کار جهادی در کنفرانس مطبوعاتی منتخب ریاست جمهوری بود که مواضع خود را بصورت صریح بیان داشتند.

وی ادامه داد: تشکر ویژه از کسانی که منتخب ریاست جمهوری را حمایت کردند داریم به ویژه از  قالیباف و زاکانی که جبهه واحد تشکیل دادند تا به موفقیت برسیم .

عسگری بیان داشت : اولویت های استان البرز احصاء شده و دست قدرتمند و عدالت طلبی باید به یاری مردم بیاید و باید دست در دست یکدیگر در مسیر درست پیش رفت .

وی یادآورشد: تجربه نشان داده وقتی در صحنه قدرت یک دستی و اتحاد ایجاد می شود شیطنت ها نیز بیشتر می شود بنابراین باید مراقبت داشت چرا که دشمنان ایستاده اند تا  اتحاد و انسجام ما را برهم زنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد:  دولت و مجلس به گفتمان واحد رسیده اند  بنابراین باید فرصت خدمت را غنیمت بشماریم و گره گشایی از مشکلات مردم داشته باشیم .

عسگری ادامه داد: باید به فکر منافع عام بود و به صراحت می توان گفت که در تشکیل دولت مدیون ملت هستیم  بنابراین در عمل باید اقدامات موثری را داشت .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …