جمعه , 10 فروردین 1403

تیم قایقرانی نوین البرز موفق به کسب سه مدال در ترکیه شدند

ورزشکاران تیم قایقرانی نوین البرز که به عنوان قهرمان لیگ برتر کشور از طرف فدراسیون قایقرانی به مسابقات بین‌المللی اسلالوم کشور ترکیه اعزام شده بودند سه مدال در این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

تیم قایقرانی نوین البرز موفق به کسب سه مدال در ترکیه شدندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، رییس هیات قایقرانی البرز گفت: رقابت‌های بین المللی اسلالوم ترکیه جمعه بیست و سوم اردیبهشت ماه به مدت یک روز با حضور هشت تیم از ترکیه و یک تیم از ایران برگزار شد.

منوچهر خیراللهی افزود: پیش از این قرار بود که این دوره از رقابت‌ها در روز‌های بیست و دوم، بیست وسوم و بیست و چهارم اردیبهشت ماه برگزار شود که به دلیل مسائل جوی به صورت فشرده و یک روزه برگزار شد.

او اضافه کرد: از ایران، تیم نوین البرز از طرف فدراسیون به دلیل قهرمانی در لیگ برتر و نتایج مطلوب در مسابقات قهرمانی کشور برای اعزام به این دوره از رقابت‌ها اعزام شده بود.

خیراللهی گفت: با انجام این دوره از رقابت ها، از تیم نوین البرز دنیا جوکار در ماده کانو تک نفره مدال طلا، آریا خسروی در ماده کانو تک نفره مدال نقره و هلیا قریشی در کایاک مدال نقره رقابت‌های بین المللی اسلالوم ترکیه را از آن خود کردند.

او ادامه داد: همچنین بردیا پیروز نیا و امیر نظام مطلبی در رشته کایاک به ترتیب مقام‌های ششم و یازدهم را کسب کردند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …