جمعه , 14 اردیبهشت 1403

اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریالی برای اجرای مهر نشاط کشور اختصاص یافت

مهرزاد حمیدی روز سه شنبه در حاشیه اعزام کاروان های تجهیزات مهر با نشاط به مدارس البرز با اشاره به اینکه این طرح برای پنجمین سال  در کشور عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد:  اعزام کاروان ها به مدارس از بیستم شهریورماه در ۳۲ استان آغاز شده و امروز در استان البرز شاهد اعزام آن به مدارس به خصوص در مناطق کم برخوردار هستیم.

وی بیان داشت: دربسیاری از استان ها علاوه بر تخصیص اعتبار وزارتخانه ای از محل اعتبارات استانی، کمک های مردمی ، بخش خصوصی و خیرین نیز اعتبارات ویژه ای به اجرای این طرح اختصاص یافته است.

حمیدی تصریح کرد: همه تلاش  وزارت آموزش و پرورش  درآستانه سال تحصیلی جدید این است که مدارس را از اول مهرماه البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اقدامات انجام شده تا کنون از جمله اجرای طرح واکسیناسیون به دنبال بازگشایی مدارس به صورت تدریجی در استان ها هستیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش یادآورشد: تلاش می کنیم تا دانش آموزان را پس از چندین ماه  دوری به مدارس بازگردانیم زیرا مدارس درفرآیند تعلیم و تربیت نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

وی تاکید کرد: از آنجا که وضعیت استان‌ها و شهرهای مختلف از لحاظ شیوع کرونا متفاوت است و برخی هنوز در شرایط قرمز، تعدادی زرد و سفید هستند به همین دلیل سناریوهای متعددی برای بازگشایی مدارس در سراسر کشور تدوین شده است.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …