جمعه , 14 اردیبهشت 1403

جشن خودرویی روز نیمه شعبان در کرج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ابراهیم نوروزی فر در نشست با خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارداشت: کانون مداحان در تلاش است که با برنامه ریزی‌های مختلف در مناسبت‌های مختلف شادی به ویژه اعیاد شعبانیه بتواند در ایام شیوع بیماری کرونا نشاط را به جامعه تزریق کند.

وی با بیان اینکه بسیج مداحان در حوزه‌های دیگر نیز به فعالیت می‌پردازد، افزود: توزیع بسته‌‌های کمک معیشتی و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از جمله این کارها بود.

مسئول بسیج مداحان استان البرز با توجه به فرا رسیدن عید نیمه شعبان برنامه‌های مختلفی در این راستا اجرا می‌شود، بیان کرد:جشن خودرویی یکی از این برنامه‌ها است که در روز نیمه شعبان ساعت 14 از مصلی کرج آغاز و به امامزاده محمد(ع) کرج ختم می‌شود.

نوروزی فر با اشاره به اینکه این برنامه به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان، اوقاف و بسیج مداحان برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: جشنی در امامزاده محمد(ع) کرج نیز برنامه ریزی شده است.

وی در خصوص دیگر برنامه های تدوین شده برای این عید، خاطر نشان کرد: مسابقه دلنوشته برای امام عصر(عج)، پویش انتظار، چله معنوی برای تعجیل در فرج و برگزاری مسابقه جشن تولد مهر مهربان ویژه کودکان و نوجوانان است.

انتهای پیام/ ت

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …