شنبه , 8 اردیبهشت 1403

استاندار همدان با پرستاران بیمارستان فرشچیان و سینا دیدار کرد

استاندار همدان در حاشیه این دیدار با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به خبرنگار ایرنا گفت: وظیفه داریم که در این روز فرخنده با حضور در بیمارستان‌ از پرستاران و کادر درمان قدردانی کنیم.

“علیرضا قاسمی فرزاد” با اشاره به اینکه ایثارگری کادر درمان برگ زرینی در کارنامه ایران است، افزود: پرستاران در این شرایط سخت کرونایی، به صورت جهادی از بیماران مراقبت می‌کنند و حافظ سلامت آن‌ها هستند.

وی اظهار داشت: نزدیک به ۲ سال از همه‌گیری بیماری کرونا می‌گذرد که بیشترین سختی و فشار را حوزه سلامت، کادر درمان، پرستاران و پزشکان متحمل شدند.
 
قاسمی فرزاد افزود: در این مدت کارکنان حوزه سلامت، بار سنگین این بیماری را به دوش کشیدند تا بیماران را مداوا و درمان کنند.

وی ادامه داد: کادر درمان در این مسیر، شهیدانی را تقدیم کردند که علو درجات را برای این شهدا خواستاریم و برای تلاشگران عرصه سلامت و خانواده آن‌ها آرزوی سلامتی و تندرستی می‌کنیم.

استاندار همدان تصریح کرد: امروز به مناسبت این روز فرخنده و به پاس قدردانی از زحمات تلاش‌گران عرصه سلامت، به نمایندگی از رییس جمهور با کادر درمان استان همدان دیدار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: به پرستاران و کادر درمان این پیام را می‌دهیم که مسئولان و مردم قدردان تلاش‌های جهادی آن‌ها هستند.

قاسمی فرزاد افزود: رییس جمهور نیز امروز در حاشیه سفر خود به استان لرستان، با حضور در یکی از بیمارستان‌ها، از زحمات پرستاران تجلیل کرد و ما نیز به تبعیت از ایشان قدردان زحمات پرستاران هستیم.

استاندار همدان علاوه بر تبریک روز پرستار و دیدار با کادر درمان و پرستاران، از تعدادی از بیماران بستری نیز ملاقات کرد و جویای احوال آنان شد.

حدود پنج هزار پرستار در استان همدان فعال هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …