پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

تکمیل پروژه های آموزشی، ورزشی و آب در اولویت شهرستان فردیس

ابوالفضل اینانلو روز چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان فردیس افزود:  امسال در مجموع  اجرای ۶۴ پروژه  مختلف به  ۲۵ دستگاه اجرایی  این شهرستان ابلاغ شده است.

وی بیان داشت : در این میان پروژه های آموزشی ، ورزشی و بخش آب در اولویت کاری قرار دارد که امسال ۲۰ میلیارد تومان  اعتبار به اداره آموزش و پرورش، ۱۰ میلیارد تومان به  بخش ورزش و بیش از هشت میلیارد تومان برای تامین آب شرب  در اختیار آبفای فردیس قرار گرفته است.

اینانلو گفت : امسال تامین اعتبار از محل  تملک و دارایی شهرستان فردیس  ۵۹ میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان است که از این رقم  مبادله ۹۸درصدآن  بین دستگاههای اجرایی انجام شده است.

وی در خصوص  وضعیت برخی پروژه های  اولویت دار فردیس اظهار داشت : با پیگیری های انجام شده برای مخزن ذخیره آب  فردیس در پارک جهان نمای کرج قطعه زمینی  اختصاص یافته است.

این مسوول به ضرورت احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری فردیس اشاره کرد و افزود: از روز اولی که تصدی فرمانداری را به عهده گرفتم پیگیر احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری فردیس بودم ،در بحث تامین زمین مشکلاتی وجود دارد که اکنون   با توجه به استقرار شورای شهر و شهرداری فردیس زمین مورد نظر آبفا باید طبق توافق نامه تامین  شود.

وی همچنین به پیگیری بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس اشاره کرد و گفت:  اختلاف بین پیمانکار و دانشگاه علوم پزشکی استان باعث وقفه در این پروژه شد که این موضوع مرتفع شد و رسانه در این موضوع خوب ورود کردند و مسایل را منعکس کردند.

اینانلو اظهار داشت: روند تکمیل  بیمارستان  فردیس  از سرگرفته شده و این پروژه ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار فردیس گفت: مشکین دشت با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هیچ مرکز درمانی و بهداشتی مناسب ندارد.

شهرستان ۷۰۰ هزارنفری فردیس در جنوب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …