یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

بهره برداری از ٢۵ پروژه بخش کشاورزی استان البرز در هفته دولت 

عبدالله مخبر روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: این ٢۵ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۵٨ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ١٠۴ نفر آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: این پروژه ها شامل ١۴ پروژه عمرانی و ١١ پروژه تولیدی و خدماتی است که در مجموع هفت پروژه در شهرستان نظرآباد، هفت پروژه در ساوجبلاغ، چهار پروژه در فردیس، یک پروژه در طالقان ، ٢ پروژه در کرج و چهار پروژه نیز در اشتهارد اجرا شده است. 

مخبر  اظهار داشت :  با توجه به شرایط خشکسالی،  اجرای پروژه های  مرتبط با بهره وری از آب در اولویت قرار گرفته که از مجموع این پروژه ها،١۴ پروژه در حوزه امور آب و آبیاری، شامل سامانه های نوین آبیاری تحت فشار و پوشش بتنی کانال های آب، انتقال آب به اراضی کشاورزی، لوله گذاری و بازسازی قنوات در کل با صرف اعتباری بالغ بر ١۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با ایجاد زمینه اشتغال ۴٩ نفر عملیاتی شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اضافه کرد: همچنین ١٠ پروژه تولیدی و خدماتی نیز شامل ٢ پروژه تولیدات دامی، ۶ پروژه تولیدات گیاهی و سه پروژه در بخش خدماتی است که در مجموع با صرف اعتباری بالغ بر ۴٣ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان  و اشتغالزایی ۵۵ نفر اجرا شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …