یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

خدمات بسیج با جلب اعتماد عمومی همراه شده است

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز چهارشنبه در نمایش اقتدار بسیج البرز افزود: بسیج نهادی است که تحت فرماندهی معظم رهبرمعطم انقلاب هدفش نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ، جهاد در راه خدا و گسترش حاکمیت خدا در جهان طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد:  تقویت کامل بنیه دفاعی از طریق همکاری با سایر نیروهای مسلح و همچنین کمک به مردم هنگام بروز بلا و حوادث طبیعی از دیگر خدمات این نهاد مردمی است.
آیت الله حسینی همدانی گفت: در قدم های اول گام دوم انقلاب هستیم ؛ بنابراین کارهای سخت تر و اساسی تری را در پیش داریم پس باید هر چند وقت یک بار مشکلات را بررسی کنیم ، آسیب های احتمالی شناسایی و با قدرت و صلابت به سمت اهداف بلند انقلاب قدم برداریم.
امام جمعه کرج افزود: البته همه این کارها باید با وحدت و مودت انجام دهیم؛ در این دورانی که قسمت های مختلف نظام در حال تحول آفرینی هستند بسیج نباید از این قافله عقب بماند.
وی بیان داشت:  امید بخشی که رهبر معظم انقلاب  بارها از آن سخن به میان آورده اند می تواند کشور را  توسعه دهد و باید مد نظر قرار گیرد.
آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز سخن از اعتماد سازی است و رهبر معظم انقلاب این امر مهم را مورد تاکید قرار دادند بنابراین عملکرد بسیج مانند گذشته ایجاد اعتماد می کند، بخصوص وقتی به محرومان خدمات داده می شود.
امام جمعه کرج افزود: هرکاری که شما در مسیر اعتلای کلمه الله برمی دارید ، در مسیر خدمت به مردم برمی دارید درحال اعتماد سازی هستید.
وی تاکید کرد:همچنین امروز سخن از جهاد تبیین است کسی که می تواند با قدرت و توان با بکارگیری استعدادهایش در سطوح مختلف جامعه را از تاثیرات منحرفی که بر روی او گذاشته می شود نجات  و دفاع از انقلاب و اسلام کند، بسیج است .
آیت الله حسینی همدانی  یادآورشد: در جهاد تبیین که دستور رهبر معظم انقلاب است و  بسیجیان یکی از مجموعه هایی  هستند اثر گذار باشند؛  پس باید اول خود بسیجی مسلح به علم و اطلاعات لازم شود بطوریکه  خود را بی نیاز از دانستن نداند.
 وی خطاب به بسیجیان گفت: وارد عرصه تولید و علم شوید که خدمت به کل دنیا کردید، چرا که بحث فقط ایران نیست و  منطقه و کل جهان  بشر مد نظر است.
امام جمعه کرج ادامه داد: امروز گرفتار جنگ نرم هستیم و جنگ رسانه ای و تبلیعاتی دشمن را می بینیم؛  این جنگ نرم که رهبر از آن به عنوان دغدغه نام می برد باید مد نظر قرار گیرد و متاسفانه در این زمینه  تولیدات کم داریم و  دوستان در فضای مجازی کم اثر هستند.
وی یادآورشد: باید  هدفمند، دقیق و نقطه زن در جنگ نرم عمل کرد ضمن آنکه  باید اطلاعات، عملیات درست  و پیش بینی های لازم  را در این زمینه داشت.
 نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان داشت: جنگ نرم باورها و اعتقادات را هدف گرفته بنابراین در بحث رسانه ای باید نقطه زن عمل شود که توجه به  این عرصه در بسیج ضروری است.  
وی تاکید کرد: اگر نیروی نظامی  مطیع ولی بود فریب دشمن را نمی خورد و  تمام تلاش را  در راه پیشرفت قرار می دهد بنابراین بسیجی برای حفظ  منافع کشور همیشه در تلاش است.

نمایش اقتدار بسیج استان البرز باحضور ۱۰ هزار نفری بسیجیان  استان البرز در ارتباط تصویری با کانون شهید سبحانی کرج و حضور سه هزار نفر از بسیجیان در کرج  برگزار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …