سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

اقتدار امروز نیروهای مسلح مرهون خون شهدا است

سردار علی بلالی عصر چهارشنبه در یادواره شهدای ورزشکار البرز افزود: در واقع ایثار و از خودگذشتگی شهدا موجب شد تا یک وجب از خاک کشور کم نشود.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا تا ابد باید زنده نگه داشته شود، اظهار داشت: شهدا نیازی به برگزاری هیچ مراسمی ندارند و در واقع این ما هستیم که به یاد خاطره آنها نیازمند و برای همیشه به شهدا و خانواده هایشان بدهکاریم.

بلالی گفت: شهدا افرادی بودند که سرمایه وجودی خود را نثار و فدا کردند تا این نظام مقدس پایدار مانده، به حرکت خود ادامه داده و افق و اهداف جدیدی را بتواند به آن دست پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: شهدا به ما اقتدار دادند و قدرتی که امروز داریم محصول کار شهدا است، آمریکایی ها می گفتند که ۵۲ نقطه از ایران را بمباران می کنیم اما زمانی که دیدند برای پاسخگویی آماده به هر شرارتی هستیم  با پیدا کردن راه فرار از این وضعیت خارج شدند.

بلالی گفت: شهدا اقتدار و قدرت کنونی کشور را به ما هدیه داده اند به گونه ای که امروز نیروهای هوافضای ما به پهبادهای دشمن اخطار می دهند و در نهایت با سامانه پدافندی بومی آن را منهدم می کنند و این‌ حاصل کار شهدا است.

وی ادامه داد: شهدا و از سوی دیگر جوانان و دانشمندان  ما همه دست به دست هم دادند تا بتوانیم این قدرت دفاعی را داشته باشیم در واقع برای دستیابی به  همین سامانه ای که از کشورمان دفاع می کند شهید داده ایم.

استان البرز بیش از ۱۱۰ شهید ورزشکار تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

در ادامه این مراسم پیکر پاک یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس تشییع شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …