دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

تصویربرداری فیلم کوتاه «گواه» در البرز پایان یافت

تهیه کننده فیلم کوتاه «گواه» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این  فیلم ۱۵ دقیقه ای به کارگردانی رحمان آذری و نویسندگی سعید مرادی  با سفارش بسیج هنرمندان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تهیه و در اردوگاه شهید مطهری کرج فیلمبرداری شده است.

سید محمد میرحبیبی گفت: داستان این فیلم بر محوریت رزمنده ای به نام «یحیی» است که با پوتین های پاره خود در جبهه های حق علیه باطل در حال مبارزه است و در یکی از مرخصی هایی که برای دیدن نامزدش به شهر خود باز می گردد، یک پوتین نو خریداری می کند و به جبهه باز می گردد و از اینجا داستان فیلم آغاز می شود.

وی  اظهار داشت: کارگردان در این فیلم کوتاه با شخصیت دادن به یک پوتین نظامی، از چشم پوتین شهادت این رزمنده و تعدادی از رزمندگان اسلام را برای مخاطب به تصویر می‌کشد و در انتهای فیلم پس از گذشت سال ها، کشف پوتین های نو و استفاده نشده را در یک پلان کوتاه توسط خانواده ای در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به تصویر می‌کشد.

میرحبیبی  بیان داشت: کارگردان در انتهای فیلم پوتین های نو رزمنده یحیی در موزه دفاع مقدس را به همراه کودک و پدرش به تصویر می‌کشد تا ادامه دهندگان راه شهدا که نسل نوجوان امروز هستند را با آن دوران آشنا کند.

تهیه کنننده فیلم کوتاه گواه گفت: هم اکنون این فیلم مراحل تدوین خود را می گذراند و تا یک ماه آینده از شبکه های صدا و سیما پخش خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …